منظره ی جذاب و دیدنی حوضچه های تبخیر نمک

ماراس شهری که در دره مقدس اینکاها، در ۴۰ کیلومتری شمال کوسکو، در منطقه کوسکو پرو قرار گرفته است. این شهر از زمان های اینکا به عنوان شهر حوضچه های تبخیر نمک شناخته شده و اکنون نیز مورد استفاده است. این منظره ی عجیب و دیدنی حوضچه های نمک در یک کیلومتری غرب شهر واقع شده است.

منطقه ماراس توسط جاده آسفالت، از جاده اصلی منتهی از طریق دره مقدس بین کوسکو و شهرهای اطراف قابل دسترسی است. سایت های گردشگری در منطقه عبارتند از کلیسا استعماری، حوضچه های تبخیر نمک محلی، و مناظر اطراف آن.

salinas-de-maras Salt-Beds-Las-Salinas-in-Maras-Peru-March-2011

27099c1e8176f61f5fc09af5b5ceecbd maras-salt-mine-3[6] 2034141-The_beautiful_geometry_of_harvesting_salt_Cusco

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.