سفرنامه ارک یکساله شد!

دوازدهمین شماره سفرنامه ارک نتیجه یک سال تلاش بی وقفه و فعالیت مستمر گروهی از جوانان فعال بخش گردشگری نیز به چاپ رسید.

یکسال قبل قدم در راهی گذاشتیم که هدف آن برقراری ارتباط بین گردشگری و مطبوعات  بود، فضایی که در کشور ما کمتر مورد توجه است.

با توجه به نیل به اهداف تعیین شده سال اول چاپ نشریه هم اکنون سفرنامه ارک و سایت اینترنتی مرتبط با آن به عنوان بخش فعال از صنعت گردشگری مطرح می گردد و با تعیین چهارچوب و اهداف جدید برای سال آتی تلاش ما بر این خواهد بود که فضای خالی گردشگری در مطبوعات و فرهنگ سازی صحیح برای بسط گردشگری کشور عزیزمان ایران اسلامی پر کرده و با توجه به پتانسیل بالای آن در صنعت گردشگری ارتباط فرهنگی لازم را برقرار کنیم.

مطبوعات رشته میان دولت و فرهنگ و واصل این دو به ملت است به راحتی می توان گفت مطبوعات پیشخوان دولت در مقابل مردم برای روشن ساختن مسیر فرهنگی کشور می باشد. در سال های اخیر و با پیشرفت صنعت گردشگری جهان، سیاست گذاری های ایران نیز رو به سوی اعتلای این صنعت است بنابراین جامعه و مردم درون گرای ایران نیز باید برای پیشرفت این صنعت آماده گردند و این مهم  میسر نمی گردد مگر با پیگیری و تلاش رسانه ها از جمله مطبوعات .

در این راه مطبوعات تخصصی نقش اساسی را ایفا می کنند و اهم وظایف را بر عهده دارند امید است با توجه به اهمیت این مسئله دولت سیاست های حمایتی برای  تقویت این نشریات را مد نظر بگیرد.

جا دارد از دوستانی که ما را در رسیدن به اهداف مان یاری رساندند و حمایت شان را از ما دریغ نکردند تشکر کنیم و از کسانی که در ابتدا با ما بودند ولی بنا بر شرایطی اکنون ما را از دور مورد حمایت قرار می دهند قدر دانی کرده و بگوییم شما را در موفقیت های امروز و آتی خود شریک می دانیم و همچنین ما چشم به راه یاری فعالین و تلاش گران گردشگری در راه پیشروی مان هستیم.

 سانلی اشراقی

نادره مشهور

سلام، من نادره مشهور هستم، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد برنامه ریزی گردشگری از دانشگاه تبریز و مدیرعامل شرکت بینش فراگیر ارک سفر. به گردشگری، عکاسی و گرافیک علاقه مندم و در زمینه توسعه کسب و کارهای جدید نیز فعالیت دارم. فعالیت خود را در حوزه رسانه و گردشگری از سال 92 و از روزنامه ارک آغاز کردم. در ارک توریسم مقالاتی در حوزه جاذبه‌های گردشگری تاریخی تالیف میکنم. مدیر اجرایی پروژه یک دقیقه با تبریز هستم و ترجمه مقالات به زبان آلمانی و فرانسه را بر عهده دارم. به واسطه علاقه به برنامه نویسی و گرافیک بخشی از مسئولیت توسعه وب سایت ارک توریسم را نیز بر عهده گرفته ام. امیدوارم روزی ارک توریسم به مرجع اصلی اطلاعات گردشگری ایران و تبریز تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.