پاییز این کشورها دیدنی است

سفر به کشورهای مختلف همیشه بهترین خاطرات را برایمان به ارمغان می آورد. طبیعتا کشورهای زیبا و دیدنی در دنیا بسیار زیاد است و همین مسئله، انتخاب مقصد را برایمان کمی دشوار می کند. ما برایتان لیستی از دیدنی ترین کشور ها در پاییز تهیه کردیم که شاید در انتخاب مقصد سفر پاییزی به شما کمک کند. 

۱-لهستان (Poland)

1352143043_BeFunky_CrossProcess_1 - Copy
در این کشور چشم اندازهای بی نظیر، آثار معماری غنی، کوه ها و طبیعت منحصر بفردی به چشم می خورد. شهر Zakopane یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بخصوص در فصل سرما است و امکان کوهنوردی را برایتان فراهم می کند. رستوران های کلبه ای با بهترین غذاها، در دامنه این کوه ها پذیرای توریست ها است.
یکی دیگر از شهرهای محبوب لهستان Krakow است که قدمت آن به سال ۱۲۰۰ میلادی باز می گردد، و معماری تاثیر گذار سبک رنسانس در آن به چشم می خورد. چه برای خرید، اسکی و یا گشت و گذار، مطمئنا از سفر به لهستان نهایت لذت را خواهید برد.

۲-پرو (Peru)

article-0-0B16FBD5000005DC-66_634x478

کشور دیگری که ارزش سفر دارد پرو است. سرزمین جنگل های بارانی و افسانه ای آمازون و کوه های و رشته کوه های آند (Andes).  هرم معروف «ماچو پیچو» در این کشور است و بازنمای دوره امپراتوری اینکا است. صرفنظر از جایی که برای رفتن به پرو انتخاب می کنید، مطمئنا سفر به این کشور به شما حس فرهیختگی و فرهنگ خواهد داد!

۳-تانزانیا (Tanzania)

361923_568


یکی از مهیج ترین کشورها در آفریقا، تانزانیا است. کوه های آتشفشانی بسیار مرتفع کلیمانجارو (بلندترین قلل هفتگانه) در این کشور شهرت بسیار دارد. این سرزمین مسیرهایی فوق العاده برای پیاده روی، کوه نوردی و گشت و گذار برایتان فراهم می کند. تانزانیا دنیای حیوانات عجیب و غریب و دیدنی است و بهترین تجربه تماشای حیات وحش را برایتان فراهم می کند.


۴-دانمارک (Denmark)

5
چهارمین کشوری که لیاقت قرار گیری در لیست سفر تان را دارد دانمارک است. دانمارک پایتخت بهترین معماری در دنیاست. سرزمین قصرهای باشکوه، دیدنی ترین برج ها، و کلیساهاست و همچنین جایی است که می توان از موزه ملی دانمارک دیدن کرد! موزه ای با فضای تاریخی منحصر بفرد که وایکینگ ها را به نمایش می گذارد و نقاشی و عکاسی های پیشرفته. برای علاقه مندان هنر و تاریخ، دانمارک بهترین انتخاب است!

مجارستان (Hungary)5-

cabin_retreat_in_autumn
کشور پر تنوع مجارستان هفتمین کشوری است که برای پاییز امسال به شما توصیه می شود. این کشور مرکز معماری فوق العاده، بزرگترین پرستشگاه یهودیان در اروپا است. پایتخت این کشور (بوداپست) بعد از ظهر های دل انگیزی دارد، بخصوص وقتی چراغ های شهر روشن می شود، فضا و نوری جادویی می آفریند

استرالیا (Australia)6-

2479802530_464a2b1c99
خیلی بعید است که لیستی از کشورهای دیدنی در پاییز تهیه کنیم و استرالیا به ذهنمان نرسد! یکی از بزرگترین دلایل شهرت این کشور دیواره بزرگ مرجانی است. استرالیا مرکز بیش از ۳۰۰۰ صخره مرجانی و تقریبا ۱۰۰۰ جزیره است و برای قواصی محیطی بسیار حیرت آور فراهم می کند

روسیه (Russia)7-

Nature___Seasons___Autumn_Russia_in_autumn_043645_
روسیه بزرگترین کشور دنیاست و بدون شک یکی از کشورهایی است که در طول زندگی باید از آن دیدن کرد. روسیه دیدنی ترین چشم اندازها و ساختمان هایی تحسین برانگیز دارد. وجود بزرگترین جنگلهای دنیا در این کشور به شما اجازه می دهد از گونه های مختلف گیاهی و انواع حیوانات دیدن کنید.

 

منبع : bartarinha

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

1 دیدگاه

  1. va payiz canada

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.