ترسناک ترین بازار دنیا

این نوع بازار های عجیب و غریب که اسکلت جمجمه حیوانات را بفروش می رسانند بیشتر در کشور های آفریقایی توگو و بنین دیده میشود.

فروش این اجناس عجیب، بیشتر بدلایل خرافی و اعتقاد به وجود ارواح در این جمجمه ها میباشد که خریداران بدلایل اعتقادی خاص و خرافی خریداری میکنند. آنها معتقدند که زمانی که یک بیمار از بیمارستان و دکتر ها سلب اطمینان میکنند تنها راه برای شفا را در این بازار ها خواهند یافت.

hhi2717hhi2719

 

hhi2720 hhi2721 hhi2722-1 hhi2723-1

 

 

منبع: beytoote

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.