دره «بی ای سی سان»، ویتنام

دره بی ای سی سان (BAC son valley) یک منطقه روستانشین در استان لانگ سون (Lang Son) واقع در شمال شرق کشور ویتنام است.

جمعیت این منطقه ۶۵ هزار و ۷۳ نفر اعلام شده و شغل اصلی ساکنان آن کشاورزی است.

این دره سرسبز و باطراوت با مساحت ۶۹۸ کیلومتر مربعی خود، همانند یک نقاشی شورانگیز و خارق العاده، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

سرسبزی خاص و خیره کننده این منطقه در کنار دریاچه های فراوان آن، باعث شده همه روزه توریست های بسیاری به این منطقه بروند تا از شاهکارهای زیبایی که طبیعت در آنجا رقم زده، بهره مند شوند.

هتل های این منطقه همواره پر از مسافر و گردشگر است، زیرا این اقامتگاه ها به امکانات و تجهیزات مدرن مجهز است.

در این منطقه همچنین رستوران های مناسبی نیز یافت می شود. بنابراین اگر قصد عزیمت به این نقطه زیبا را دارید، از بابت صرف غذاهای متنوع و لذیذ نگرانی به خود راه ندهید!

این منطقه در زمستان و تابستان مکان مناسبی برای تفریح، طبیعت گردی و گذران تعطیلات است.

Bac_Son_Valley_Vietnam1

Bac-son-valley-Amazing-571x322

Bac-son-valley-Farmer-571x322

ir2383-7

ir2383-8

ir2383-9

Bac_Son_Valley_Vietnam1

Bac-son-valley-Vietnam-3

ir2383-3

ir2383-4

منبع:lastsecond.ir

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.