شهردار تبریز کمک به احیای دریاچه ارومیه را کلید زد/ انتقال پسماند آب تبریز به دریاچه ارومیه ؛

پیشنهاد آقای شهردار کلانشهر تبریز با انتخاب مسئول برنامه ریزی و پیگیری امور مرتبط با دریاچه ارومیه اولین قدم در راستای کمک به احیای دریاچه ارومیه را برداشت.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه دریاچه ارومیه روح و جان ماست گفت: در صورتی که این دریاچه خشک شود حیات از تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان رخت برخواهد بست و همه ما باید برای احیای این دریاچه زیبا احساس مسئولیت بنماییم .‌

وی با اشاره به پیشنهاد مشخص خود به مسئول ستاد احیای دریاچه ارومیه در خصوص انتقال پسماند آب تبریز به دریاچه ارومیه اظهار داشت: تبریز با داشتن جمعیتی بالغ بر یک میلیون هشتصد هزار نفر دارای خروجی پسماند آب بالایی است که می توان این آب را بعد از تصفیه به دریاچه ارومیه انتقال داد .‌

صادق نجفی با اشاره به حساسیت به جای مردم و مسئولان نسبت به احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: احیای این دریاچه باید از مرحله حرف به عمل تبدیل شود و هرچه سریعتر باید فاز اجرایی عملیات احیای دریاچه ارومیه آغاز گردد .

گفتنی است صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز، طی حکمی محمد ابراهیم رمضانی را به عنوان مسئول برنامه ریزی و پیگیری امور مرتبط با دریاچه ارومیه منصوب کرد.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.