ساختمان گل‌های نیلوفر آبی در چین

ساختمان های زیبا با معماری های متفاوت همواره می توانند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند. برای گردشگران بازدید از ساختمان های عظیم و زیبا و با معماری منحصر به فرد یک تجربه به یاد ماندنی است. در این بین چینی ها این چند سال ساختمان هایی ساخته اند که برای گردشگران جالب است یکی از این ها ساختمان نیلوفر آبی در پارک وجین در مناطق جنوبی کشور چین است . دولت چین با همکاری یک شرک استرالیایی این بنای عجیب و زیبا را ساخته است.

بنا به دستور دولت چین شرکت معماری استودیو ۵۰۵ استرالیا ساحتمانی به شکل نیلوفر آبی در وسط یک دریاچه بزرگ که بزرگی آن به اندازه ۳ هزار متر مربع بوده است، ساخته. این ساختمان ها در یک پارک ۴ هکتاری که در منطقه وجین چین و واقع شده است. این ساختمان ها که به شکل ۳ گل نیلوفر آبی در ۳ حالت مختلف است جلوه ی ویژه ای به این منطقه بخشیده است . ارتفاع این بنا هفت متر است. این ساختمان ها در سه شکل باورنکردنی گل‌های نیلوفرآبی طراحی شده است. که بسیار چشم نواز هم است.

این ساختمان ها برای نشان دادن فرهنگ‌های محلی ساخته شده است. که مورد توجه بسیاری از توریست های خارجی هم قرار گرفته است. روزانه هزاران نفر از آن بازدید می کنند.

1

2

3

4

5

6

7

8

13

9

10

14

15

11

16

17

12

18منبع: lastsecond.ir

 

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.