عجیب‌ترین مرد جهانگرد

یک نویسنده انگلیسی در یک حرکت عجیب سفری به دور دنیا را آغاز کرده است. او در تمام دنیا به دنبال افرادی می گردد که دقیقا در روز تولد خودش به دنیا آمده اند.

جهانگردان افرادی هستند که به منظور بازدید از مناظر طبیعی یا آثار باستانی راهی سفری طولانی به کشورهای مختلف دنیا می شوند آن ها معمولا در طول سفر خود سعی می کنند تا حدامکان از همه مناطق بازدید کنند و وقتشان را به بطالت نمی گذارند اما افرادی نیز به دلایل عجیبی این سفر را آغاز می کنند.

یک نویسنده انگلیسی در یک حرکت عجیب سفری به دور دنیا را آغاز کرده است که شاید خیلی ها را با خود همراه کند. او در تمام دنیا به دنبال افرادی می گردد که دقیقا در روز تولد خودش به دنیا آمده اند.

«ریچارد دیویس» که در روز اول دسامبر سال ۱۹۷۴(۲۵ آذر ۱۳۵۳) به دنیا آمده است به دنبال دوقلوهای تاریخی خود است. او قصد دارد تا حد امکان این افراد را ملاقات کند سپس خاطرات ان ها را وارد کتابش کند.

ریچارد از روز اولی که این سفر را آغاز کرده است افراد جالبی را ملاقات کرد که از میان آنها یک بازیگر در امریکا، یک قهرمان بدنسازی در هلند و یک شهردار در ایتالیا را بیشتر از دیگران دوست دارد.

به گفته دیویس، این کتاب نه تنها خاطرات را جمع می کند بلکه به عنوان یک تحقیق برای آن است که نشان دهد افرادی که در یک روز به دنیا آمده اند چه مقدار می توانند شبیه به هم باشند.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.