سومین نمایشگاه اوقات فراغت در تبریز برپا شد.

سومین نمایشگاه و جشنواره اوقات فراغت همزمان با هفته دولت و دهه کرامت در تبریز افتتاح شد.

سیدمحمد شروین اسبقیان، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شب گذشته، هشتم شهریور در آئین افتتاح سومین نمایشگاه و جشنواره اوقات فراغت در فرهنگ‌‎سرای الغدیر تبریز هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه برنامه‎ها و محصولات فرهنگی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان دانست و اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای ارائه بهتر خدمات دولتی و غیردولتی در موضوع اوقات فراغت به جوانان است که دستگاه‎های متولی اوقات فراغت در استان با حضور فعال در نمایشگاه جایگاه استان را در کشور ارتقا خواهند داد.

مدیرکل ورزش جوانان استان از وجود ۵۰ دستگاه متولی جوانان و اوقات فراغت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: نمایشگاه بر ۱۴ محور تفریحی، سرگرمی، فرهنگی، قرآنی، هنری و اردوی جهادی و… تشکیل شده که بیش از ۵۰ غرفه توسط دستگاه‎‏های متولی و ۱۰ غرفه ویژه ورزش در این نمایشگاه حضور دارند.

اسبقیان افزود: نمایشگاه  اوقات فراغت می‌تواند علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین جامعه جوان، بسیاری از برنامه‌ها و دستاوردهای بخش‌های دولتی و غیردولتی را به زبان فرهنگ و هنر بیان کند.

anaj1409473520c5qYI5براساس این گزارش، درسومین نمایشگاه و جشنواره اوقات فراغت، کمیته امدادامام‌خمینی(ره)، کانون‎های مساجد، شهرداری تبریز، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی(شبکه بین‌المللی سهند)، صندوق مهر امام‌‎رضا(ع)، آموزش و پرورش، امور کتابخانه‌‎ها، میراث فرهنگی، گردشکری و صنایع دستی، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، انجمن‎ها و تشکل‌‎های مردم‎نهاد، سازمان بهزیستی، هلال احمر، جهاد دانشگاهی، هیأت‌های ورزشی ـ رزمی، تیراندازی با کمان، اسکواش، هاکی، اسکی، اسکیت، سازمان ورزش شهرداری تبریز و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و ده‎ها غرفه دربخش خصوصی عملکرد خود را در راستای اوقات فراغت به نمایش گذاشته‌اند.

یادآور می‌شود، سومین نمایشگاه و جشنواره اوقات فراغت جوانان از روز هشتم شهریور، به مدت ۵ روز از ساعت ۱۶ لغایت ۲۰ در فرهنگ‌سرای الغدیر واقع در سه راه بهشتی، کشتارگاه سابق میزبان علاقه‌مندان است.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.