شورای جهانی سفر و گردشگری

World Travel & Tourism Council

شورای جهانی سفر و گردشگری در سال ۱۹۹۰به صورت رسمی تاسیس شد و اولین نشست سالانه آن در سال ۱۹۹۱ در واشنگتن با ۳۲ عضو تشکیل شد و مقر آن در لندن قرار دارد.

این شورا که مشتمل بر ۱۰۰ مدیر ارشد برجسته از تمامی بخش های صنعت گردشگری از سراسر جهان است با هدف بالا بردن آگاهی از مسافرت و گردشگری که یکی از بزرگترین صنایع جهان است تأسیس شده است. این شورا از مدیران اجرایی شرکت های بزرگ و صنایعی نظیر حمل و نقل ،‌ اقامت ،‌ رستوران ، دارندگان امکانات تفریحات، آژانس های مسافرتی و کشتیرانی انتخاب می شوند.

اهداف این شورا شامل : شناساندن ارزش و اهمیت صنعت گردشگری , حذف یا از میان برداشتن هر نوع سد یا مانع مانند محدودیت های تجاری و قراردادهایی که بین شرکت های هواپیمایی بسته می شود که در مسیر رشد صنعت گردشگری قرار می گیرد، حمایت از سرمایه گذاری های سنگین صنعت گردشگری، ارتقاء اهمیت اقتصادی گردشگری به عنوان بزرگترین صنعت دنیا، الگوی منسجم صنعت گردشگری به عنوان روابط بین المللی.

نادره مشهور

سلام، من نادره مشهور هستم، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد برنامه ریزی گردشگری از دانشگاه تبریز و مدیرعامل شرکت بینش فراگیر ارک سفر. به گردشگری، عکاسی و گرافیک علاقه مندم و در زمینه توسعه کسب و کارهای جدید نیز فعالیت دارم. فعالیت خود را در حوزه رسانه و گردشگری از سال 92 و از روزنامه ارک آغاز کردم. در ارک توریسم مقالاتی در حوزه جاذبه‌های گردشگری تاریخی تالیف میکنم. مدیر اجرایی پروژه یک دقیقه با تبریز هستم و ترجمه مقالات به زبان آلمانی و فرانسه را بر عهده دارم. به واسطه علاقه به برنامه نویسی و گرافیک بخشی از مسئولیت توسعه وب سایت ارک توریسم را نیز بر عهده گرفته ام. امیدوارم روزی ارک توریسم به مرجع اصلی اطلاعات گردشگری ایران و تبریز تبدیل شود.

1 دیدگاه

  1. با سلام
    این شرکت قصد دارد تا اولین نمایشگاه طبیعت گردی و تجهیزات سفر را در شهریور ماه ۹۶ در تاریخ ۱۱ تا ۱۴ برگزار کند . لطفا جهت ارسال اطلاعات بیشتر باما تماس حاصل فرمایید.

    با تشکر( ستاد برگزاری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.