برپایی ششمین نمایشگاه بازار سفر

ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر، با مشارکت شرکت‌های گردشگری و مسافرتی داخلی و خارجی و همچنین‌سازمان‌ها و نهادهای دولتی، از ۳ تیر برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه دفاتر مختلف مسافرتی، تورهای مسافرتی تابستانی ارزان‌قیمت داخلی و خارجی را با تخفیف بین ۱۰ تا ۱۵ درصد به بازدیدکنندگان عرضه خواهند کرد.
مدیر برگزاری نمایشگاه گفت: ششمین نمایشگاه بازار سفر با همکاری‌سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و مشارکت‌سازمان مناطق آزاد کشور و منطقه آزاد کیش و قشم برگزار می‌شود.
نفیسه مشعوف با بیان اینکه این نمایشگاه از سوی سفارتخانه‌ها نیز مورد استقبال قرار گرفته، گفت: با برپایی نمایشگاه، بستری مساعد برای معرفی ظرفیتهای گردشگری نقاط مختلف کشور، ایجاد میشود.

منبع : دنیای اقتصاد

نادره مشهور

سلام، من نادره مشهور هستم، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد برنامه ریزی گردشگری از دانشگاه تبریز و مدیرعامل شرکت بینش فراگیر ارک سفر. به گردشگری، عکاسی و گرافیک علاقه مندم و در زمینه توسعه کسب و کارهای جدید نیز فعالیت دارم. فعالیت خود را در حوزه رسانه و گردشگری از سال 92 و از روزنامه ارک آغاز کردم. در ارک توریسم مقالاتی در حوزه جاذبه‌های گردشگری تاریخی تالیف میکنم. مدیر اجرایی پروژه یک دقیقه با تبریز هستم و ترجمه مقالات به زبان آلمانی و فرانسه را بر عهده دارم. به واسطه علاقه به برنامه نویسی و گرافیک بخشی از مسئولیت توسعه وب سایت ارک توریسم را نیز بر عهده گرفته ام. امیدوارم روزی ارک توریسم به مرجع اصلی اطلاعات گردشگری ایران و تبریز تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.