مراکز اسکی ایران

به گزارش سرویس خبری ارک – زمستان را با سفر به یکی از پیست های اسکی زیر شروع کنید. در فصل سرد ، اما زیبای زمستان ، ورزشکاران علاقه مند می توانند از کلیه امکانات موجود در پیست های اسکی زیر ، در محیطی فرح بخش کمال استفاده را ببرند.

پیست اسکی دیزین:

پیست اسکی دیزین واقع در ۷۵ کیلومتری شهر کرج و ۶ کیلومتری روستای ولایت رود در جاده کرج ، با امکانات فوق العاده آن، پذیرای اسکی بازان و دوستداران ورزش های زمستانی است. پیست دیزین هرساله میزبان بسیاری از مسابقات اسکی کشوری و بین المللی در سطوح و رده های مختلف است. در دیزین همه برای ورزش و تفریح آمده اند ؛ جوان ها می خواهند سرخوردن روی برف را تجربه کنند و خانواده هایی که فقط برای تفریح و برف بازی آمده اند و می خواهند سوار تله کابین شده و تا رستوران شاله که به رستوران ”وسط“ معروف است بالا بروند و از فضای پیست لذت ببرند.

پیست اسکی دیزین دارای ۳ مسیر تله کابین ، ۲ تله سیژ ، ۲۳ پیست اسکی و ۷ تله اسکی و سایر ورزش های تابستانی و زمستانی است. این پیست از امکانات مدرسه اسکی ، ساختمان درمانگاه و اورژانس ، فروشگاه های اجاره لوازم اسکی و پارکینگ برخوردار است. همچنین امکانات رفاهی آن شامل ۲ هتل مجهز ، سوئیت های اقامتی چوبی مجزا از هم به نام ”شاله“در کنار هتل ها و شش رستوران – کافی شاپبی نظیر می باشد.

پیست اسکی شمشک:

پیست شمشک بعد از دیزین ، دومین پیست اسکی بزرگ ایران است. این پیست در شمال شرق تهران قرار گرفته و فاصله کمی با روستای شمشک از توابع رودبار قصران شهرستان شمیرانات دارد.

این پیست اسکی با دو دستگاه تله سیژ ، دو دستگاه تله اسکی بشقابی و دو دستگاه تله اسکی چکشی ، فرصت خوبی برای اسکی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این پیست مجهز به نورافکن زرد است که به شما این امکان را می دهد که تا نیمه های شب اسکی کنید. بهترین زمان اسکی در این پیست معمولا از اوایل آذر تا اواسط فروردین است.

در این پیست دو هتل وجود دارد و چهار رستوران که یکی از آن ها در قله قرار گرفته است و از شما دعوت می کند تا در کنار مناظری نفس گیر لذت غذا خوردن را تجربه کنید.

 

نادره مشهور

سلام، من نادره مشهور هستم، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد برنامه ریزی گردشگری از دانشگاه تبریز و مدیرعامل شرکت بینش فراگیر ارک سفر. به گردشگری، عکاسی و گرافیک علاقه مندم و در زمینه توسعه کسب و کارهای جدید نیز فعالیت دارم. فعالیت خود را در حوزه رسانه و گردشگری از سال 92 و از روزنامه ارک آغاز کردم. در ارک توریسم مقالاتی در حوزه جاذبه‌های گردشگری تاریخی تالیف میکنم. مدیر اجرایی پروژه یک دقیقه با تبریز هستم و ترجمه مقالات به زبان آلمانی و فرانسه را بر عهده دارم. به واسطه علاقه به برنامه نویسی و گرافیک بخشی از مسئولیت توسعه وب سایت ارک توریسم را نیز بر عهده گرفته ام. امیدوارم روزی ارک توریسم به مرجع اصلی اطلاعات گردشگری ایران و تبریز تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.