جنگل سلیمان تنگه، زیبای ناشناخته

با فرا رسیدن پاییز، هوای مازندران دلچسب تر شده و از شدت دما و شرجی بودن هوا کاسته می شود. جنگل سلیمان تنگه، منطقه ای در چهل کیلومتری جنوب ساری است که زیبایی های فصل پاییز درآن چند برابر جلوه می کند.
سلیمان تنگه به دلیل تنوع اکوسیستمی یکی از جاذبه های محبوب در ایران به شمار می آید. در بالادست دریاچه ی سد شهید رجائی، اسکله ای به نام “شیرین رود” وجود دارد که از امکانات آن می توان به آلاچیق های متعدد، منقل های پایه دار نصب شده در کنار آلاچیق ها، پارکینگ، مرکز تفریحی و اقامتی دهکده آرامش اشاره کرد. اگر اهل ماهیگیری هستید، به یاد داشته باشید که در این دریاچه ماهیان لذیذی همچون زرد پر، کپور، فیتوفاگ، کولی، ماهی سفید رودخانه ای و قزل آلای رنگین کمان یافت می شود.

در طول مسیر این سد تا شهر ساری روستاهایی با مناظر زیبا نهفته که باید برای دیدن آن ها توقف کنید و لذت ببرید.

نادره مشهور

سلام، من نادره مشهور هستم، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد برنامه ریزی گردشگری از دانشگاه تبریز و مدیرعامل شرکت بینش فراگیر ارک سفر. به گردشگری، عکاسی و گرافیک علاقه مندم و در زمینه توسعه کسب و کارهای جدید نیز فعالیت دارم. فعالیت خود را در حوزه رسانه و گردشگری از سال 92 و از روزنامه ارک آغاز کردم. در ارک توریسم مقالاتی در حوزه جاذبه‌های گردشگری تاریخی تالیف میکنم. مدیر اجرایی پروژه یک دقیقه با تبریز هستم و ترجمه مقالات به زبان آلمانی و فرانسه را بر عهده دارم. به واسطه علاقه به برنامه نویسی و گرافیک بخشی از مسئولیت توسعه وب سایت ارک توریسم را نیز بر عهده گرفته ام. امیدوارم روزی ارک توریسم به مرجع اصلی اطلاعات گردشگری ایران و تبریز تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.