همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری سال ۹۴ در ۴ شهر تهران، مشهد، تبریز و بندرعباس برگزار می گردد.
پنجمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری بر مباحثی نظیر :
- بازاریابی و تجارت الکترونیک
- تجزیه و تحلیل وب سایت و برند سازی از طریق شبکه های اجتماعی
- بررسی نمونه ها و شرکت های موفق بین المللی
- بومی سازی استراتژیهای بازاریابی اینترنتی
- سئو و بهینه سازی وب سایت
- مدلهای درآمدزایی در فضای اینترنت
- بررسی برندهایی که با استفاده از وب مارکتینگ فروش خود را بالا برده اند
- استراتژی ایجاد محتوا برای افزایش ترافیک وب سایت
- آنالیز دیتا در جهت بهتر شدن
- توسعه صادرات غیر نفتی با استفاده از اینترنت
- توسعه کسب و کار و کارآفرینی اینترنتی
- توسعه گردشگری از طریق اینترنت
- ایجاد بیزینس های بین المللی
- تاثیر بازاریابی اینترنتی در رشد اقتصاد
متمرکز است.
در این همایش بزرگ مخاطبان بسیاری از جمله مدیران عامل، مدیران ارشد بازرگانی، مقامات دولتی، مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش که در حوزه های مختلف بیزنس و کسب و کارفعال هستند، حضور خواهند داشت.
اساتید برتر بازاریابی اینترنتی جهان شامل «دانکان الکساندر»، مدیر ارشد شرکت امارات «گروپ و ایلوژن»، «نیک گارنر» بنیانگذار شرکت دیجیتال ۹۰، «الکس کنی» مرد سال وب اروپا در سال ۲۰۱۴، «گرت هویل» مدیر شرکت «مارکتینگ سیگنال»، «بیاتریس آفیشال دگو» مدیر بازاریابی شرکت «گوگل» و «دستینیا»، «حمید سپید نام» دارنده مدرک گوگل و رییس انجمن وب مارکتینگ اروپا در ایران، «علی محمدی تات» و «محمدرضا عمرانی» از مشاوران و مدرسان حوزه بازاریابی اینترنتی در پنجمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری سخنرانی خواهند کرد.
همایش مذکور که سال گذشته نیز با حضور معاون رییس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد؛ علاوه بر برگزاری در مرکز همایش های برج میلاد در تاریخ ۶ شهریورماه – از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ -، ۸ شهریورماه در مشهد مقدس، ۱۰ شهریور در تبریز و ۱۲ شهریور در بندرعباس توسط شرکت های «کاسپید» و «آذرک هولدینگ» برگزار خواهد شد.
علاقه مندان شرکت در همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی: www.ebconference.com مراجعه کنند.