کافی شاپ رستوران وحید

کافی شاپ رستوران وحید که به بستنی وحید نیز شهرت دارد، مجموعه‌ای بزرگ و منحصر به فرد با غذاهای فوق العاده و انواع بستنی  با سابقه چند ساله معروفترین رستوران کافی شاپ تبریز هست.

مجموعه‌ای که با در نظرگرفتن جای پارک مناسب و با ارائه انواع غذاها از فست فود و کباب ترک تا غذاهای ایرانی با طعم فوق العاده هر مشتری را بارها به این رستوران بازمیگرداند.

در نزدیکی این رستوران، مجموعه های متنوع تفریحی (بولینگ، کارتینگ و …) قرار گرفته که جذایت این رستوران را چند برابر می‌نماید. نزدیکی به چندین فروشگاه برای خرید سوغات آذربایجان از دیگر ویژگی های این رستوران است.

در دو سال گذشته با اضافه شدن منو غذاهای سنتی ایرانی به این رستوران استقبال فوق‌العاده از آن صورت گرفته‌است. اگر در سفر خود به تبریز به این رستوران نیز مراجعه کردید پیشنهاد ما به شما چشیدن طعم ته چین و باقالا پلو رستوران وحید است. رستوران وحید با ظرفیت حدودا ۶٠٠ نفر آماده پذیرایی از گردشگران و اهالی شهر تبریز است.

نشانی

کیلومتر ١٠جاده تبریز-تهران، مجموعه رستوران و کافی شاپ وحید

تلفن:٣۶٣٧٣۶۵١

امین سینمار

من امین سینمار هستم، دانشجوی ارشد مدیریت جهانگردی و فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت جهانگردی. به زبان انگلیسی مسلط هستم و به حوزه‌های راهنمای گردشگری، تولید محتوا در حوزه گردشگری و همچنین خبرنگاری در حوزه گردشگری علاقه مندم.
پیشتر در انجمن های علمی و آموزشگاه های گردشگری همچنین آژانس های هواپیمایی و هتل ها فعالیت داشته‌ام.
در حال حاضر در وب سایت ارک توریسم راهنمای سفر می‌نویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.