تیمچه مظفریه بازار تبریز، مرکز عالی‌ترین نوع فرش دستبافت

عالی‌ترین نوع فرش دستبافت تبریز را می‌توانید از تیمچه مظفریه بازار تبریز تهیه کنید. در این تیمچه بر اساس رسم‌ و سنت دیرینه هیچ فرش ماشینی یافت نمی‌شود. تیمچه مظفریه دارای ۲۶ حجره در همکف و ۲۶ حجره در طبقه دوم آن ها می‌باشد که مغازه‌های همکف در این تیمچه مشغول به فروش فرش، تابلو فرش و فرش‌های ابریشم می‌باشند. طبقه دوم مخصوص طراحان نقش های فرش و رفوگران فرش است. برخی از این رفوگران، فرش‌ها را در کف تیمچه پهن می‌کنند و مشغول به رفوگری می‌شوند. شما می‌توانید در ورودی این تیمچه بنشینید و با تماشای منظره زیبای تیمچه مظفریه و روح زندگی در آن، مشغول به نوشیدن چای شوید.

فرش دستبافت تبریز یکی از بهترین سوغاتی‌های این شهر می‌باشد و اگر مشکل حمل این سوغاتی ارزشمند را دارید، می‌توانید از تابلو فرش‌های موجود در این بازار خریداری بکنید. فرش و تابلو فرش دستباف تبریز را در اکثر نقاط شهر می‌توانید تهیه کنید اما بهترین انواع آن را چه از لحاظ طرح و رنگ و چه از لحاظ بافت می‌توانید از تیمچه مظفریه بازار سرپوشیده تبریز تهیه کنید. همچنین قالی‌های کوچکی که بصورت نیمه‌کاره روی دارهای کوچک قالی هستند نیز به فروش می‌رسند. تیمچه مظفریه بواسطه ارزشمندترین محصول تبریز، یعنی فرش آن، یکی از جاهاییست که هنگام سفر به این شهر نباید از دست بدهید.

علی رحمتی

من علی رحمتی هستم، فارغ التحصیل رشته مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز. در حوزه‌های تولید محتوای گردشگری و آموزش گردشگری فعالیت می کنم همچنین به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستم. حوزه های قبلی فعالیت من شامل فعالیت در انجمن های علمی، هتل‌ها، آژانس های گردشگری می باشد. هم اکنون در شرکت بینش فراگیر ارک سفر و پروژه ارک توریسم در حوزه تولید محتوی به ویژه در خصوص فرهنگ و مشاهیر فعالیت میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.