هتل پارس تبریز

هتل پارس تبریز، یکی از منحصر بفرد ترین هتلهای تبریز از لحاظ معماری محسوب میشود. ‌این هتل ۵‌ستاره زیرمجموعه هتلهای زنجیره‌ای پارس است. هتل در ۱۷ طبقه با ۱۷۲ اتاق و سوئیت میزبان مسافران می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد این هتل میتوان به رستوران گردان در طبقه آخر آن اشاره کرد. همچنین این هتل دارای ۳ رستوران دیگر، یک کافی شاپ، سالن جشن و عقد، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر نیز می‌باشد.

از امکانات متنوع هتل پارس میتوان به سالن بدنسازی، استخر، سالن بیلیارد، کافی‌نت، غرفه های تجاری، کلینیک، کتابخانه و گشت‌های داخل و خارج شهر اشاره کرد. این هتل درست در همسایگی پارک ائل‌گلی تبریز واقع شده‌است لذا میتوانید از چشم انداز زیبای اتاق‌ها و آب‌ و هوای مطبوع آن لذت ببرید. همچنین میتوانید جهت تسهیل در حمل‌ و نقل از ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند شوید.

آدرس: تبریز، جنب پارک ائل‌گلی

تلفن تماس: ۳۱۸۱-۰۴۱

علی رحمتی

من علی رحمتی هستم، فارغ التحصیل رشته مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز. در حوزه‌های تولید محتوای گردشگری و آموزش گردشگری فعالیت می کنم همچنین به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستم. حوزه های قبلی فعالیت من شامل فعالیت در انجمن های علمی، هتل‌ها، آژانس های گردشگری می باشد. هم اکنون در شرکت بینش فراگیر ارک سفر و پروژه ارک توریسم در حوزه تولید محتوی به ویژه در خصوص فرهنگ و مشاهیر فعالیت میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.