آبشاری شگفت انگیز و پر رمز و راز در زیر دریا

آبشارها از شگفت انگیزترین و چشم نوازترین مناظر و یکی از مظاهر تماشایی طبیعت هستند که به نوعی عظمت و بزرگی را در کنار زیبایی و جذابیت تواماً ارائه می‌ دهند. این بار سری خواهیم زد به آبشاری شگفت انگیز در قاره آفریقا که به آبشار زیر آب مشهور است که از خوش عکس ‌ترین آبشار های جهان به شمار آمده و اعجاز این آبشار شگفت انگیز این مکان را به جایی خاص برای گردشگران تبدیل کرده است گویی که در دل آن رازهایی نهان نهفته است. در این مطلب می خواهیم شما را با این آبشار شگفت انگیز آشنا کنیم پس ما را همراهی کنید .

photo_2016-02-09_11-05-00

موریس (Mauritius) اسم جزیره ای کوچک و دور افتاده در اقیانوس هند است که فقط ۲۰۰۰ کیلومتر تا ضلع جنوب شرقی قاره آفریقا فاصله دارد و اکنون به یکی از نقاط گردشگری محبوب جهان تبدیل شده است. این جزیره اولین بار توسط عرب ها در سال ۹۷۵ میلادی کشف شد و بعد از آن به ترتیب به دست پرتغالی ها، فرانسوی ها و… افتاد. در سواحل جنوب غربی این جزیره ، پدیده‌ ای جالب و شگفت انگیز در جریان است، آبشاری که در زیر دریا شکل گرفته و شگفتی همگان را برانگیخته است.

madagascar-3

این جزیره به داشتن آبشار زیر آب مشهور است ، اما نکته جالب در این جاست که هیچ آبشار واقعی در کار نیست و به خاطر شیوه ای که نمک و شن این دریا در آن ناحیه شکل خاصی به خودش گرفته است، این توهم را به چشم بیننده می دهد که انگار آبشاری در زیر این دریا نهفته است. این آبشار از نمای بالایی حسابی شگفت انگیز است و خبر از دنیایی مخوف و پر رمز و راز داخل آب های اقیانوسی می دهد. این جزیره نسبتا جدید است و فعل و انفعالات شکل ‌گیری آن هنوز به اتمام نرسیده از این رو است که این آبشار خیالی خلق شده است.

mauritius-island-aerial-view

گردشگران علاوه بر بازدید از این آبشار می‌ توانند از سواحل ماسه‌ ای، آب گرم، گشت‌ و ‌گذار در دل کوه و همینطور در میان صخره‌های مرجانی و البته آب و هوایی خوشایند در تمام طول سال لذت ببرند. سفر به این جزیره ی زیبا را به شما هم پیشنهاد می‌ کنیم.

32c3fda

تصاویری که می ببینید توسط عکس برداری ماهواره ای گوگل گرفته شده، و حسابی می تواند تعجب برانگیز باشد. به راستی دنیای زیر آب پر از رمز و راز است و هر قسمت ازآن می تواند دنیایی کاملا متفاوت و منحصر به فرد باشد.

underwater-waterfall-mauritius1morne-paradismawrikiiآبشار-Underwater،-جزیره-موریس3

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.