سفر به موزه بدن انسان

ساختمان بسیار عجیبی در هلند وجود دارد که در بازدید از داخل آن می توانید تمام بخش های بدن یک اسنان را دیده و از کارکرد درست یک بدن سالم آگاه شوید.

نمای این ساختمان پیکر یک انسان نشسته است و ارتفاع آن ۳۵ متر می باشد.

موزه بدن انسان از تاریخ چهاردهم مارس ۲۰۰۸ برای بازدیدکنندگان فعال بوده است.

بازدید از موزه بدن انسان برای همه به خصوص دانشجویان رشته پزشکی بسیار جذاب است، زیرا می توانند قسمت های داخلی بدن انسان و نحوه فعالیت های آن ها را از نزدیک ببینند.

موزه بدن انسان که در کنار یک ساختمان شیشه ای بنا شده، در جوار اتوبان A44 آمستردام به هاگو (Hague) قابل مشاهده است.

آنچه در ساخت موزه بدن انسان مهم است، اهمیت آموزش و ایجاد انگیزه برای سهولت در شناخت و درک بهتر ساختمان پیچیده و اسرار آمیز بدن انسان نسبت به نیاز محققین و دانش اندوزانی است که مایلند به گوشه ای از اسرار عظمت خلقت خداوند که همان اشرف مخلوقات است دست یابند.

در ادامه سفر تصویری خواهیم داشت به قسمت های مختلف موزه بدن انسان که امیدواریم از دیدن آن ها لذت ببرید.

موزه بدن انسان

corpus museum (9)

corpus museum (8)

corpus museum (13)

corpus museum (1)

corpus museum (2)

OEGSTGEEST - Een man kijkt rond in de longen van een menselijk lichaam. Koningin Beatrix opent vrijdag belevingscentrum Corpus 'reis door de mens' in Oegstgeest. ANP PHOTO ROYAL IMAGES MARCEL ANTONISSE

corpus museum (6)

corpus museum (7)

corpus museum (10)

corpus museum (11)

corpus museum (12)

corpus museum (14)

corpus museum (15)

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.