اعلام فراخوان جذب سرمایه گذار برای ۳۷ منطقه نمونه گردشگری اردبیل

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  اردبیل از آمادگی ۳۷ منطقه نمونه گردشگری برای اعلام فراخوان جهت جذب سرمایه گذار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، عسگر سنگی با بیان این مطلب گفت: اعلام فراخوان مناطق نمونه گردشگری استان به ویژه منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر از طریق سایت این اداره کل و روزنامه های کثیر الانتشار جهت جذب سرمایه گذار برای ایجاد تاسیسات گردشگری در این مناطق انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اداره کل از عموم سرمایه گذاران توانمند و دارای شرایط سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری دعوت به عمل می آورد تا پیشنهادات خود را برای سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر (مصوب شماره ۱۳۲۷۴/۳۴۸۸۳ تاریخ ۰۱/۰۶/۸۵ هیات محترم وزیران با درجه ملی) و سایر مناطق نمونه گردشگری استان از اول مهر ماه سال جاری به مدت ۲۰ روز به همراه مدارک به معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع این اداره کل واقع در اردبیل، بزرگراه شهداء، حدفاصل فلکه ججین و پل علی آّباد ارائه کنند.

این مقام مسئول، ایجاد تأسیسات گردشگری در مناطق نمونه گردشگری، به ویژه منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر را باعث جذب بیشتر گردشگران، توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: ارائه اسناد و مدارک در خواستی مبنای اصلی شاخص ارزیابی متقاضیان است و این اداره کل در رد یا پذیرش متقاضیان مختار است.

یادآور می شود؛ ارائه اسناد مثبته مبنی بر توانایی مالی (صورت حساب های بانکی و اسناد مالکیت به نام متقاضی و سایر مدارک مبنی بر توانایی مالی)، اسناد مثبته مبنی بر مدیریت منابع انسانی، اسناد مثبته مبنی بر مالکیت شخصی متقاضی در منطقه نمونه در صورت دارا بودن زمین، مدرک تحصیلی مرتبط با طرح های گردشگری، اسناد مثبته مبنی بر سوابق سرمایه گذاری در طرح های گردشگری و غیر گردشگری، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی برای اشخاص حقیقی و فتوکپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره اساسنامه و آخرین تغییرات برای اشخاص حقوقی از جمله مدارک درخواستی هستند.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت “www.miras-ar.ir”مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۲۶۱۶۸۲ تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.