ماراتن بین‌المللی کویر فرصت مناسبی برای جهانی کردن کویر کرمان است

مدیر آژانس ویاجی ایتالیا گفت: برگزاری دوی ماراتن کویر درواقع فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی داشته‌های استان کرمان به خصوص کویر پهناور آن به جهان است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی کرمان؛ ماسیمو تادی مدیر آژانس ویاجی ایتالیا در نشست هماهنگی دوی ماراتن بین‌المللی کویر اظهار کرد: فرهنگ بسیار غنی کشور ایران، آداب و رسوم، غذا، کیفیت ارائه خدمات به گردشگر و … موجب شد تا بار دیگر این کشور را برای سفر انتخاب کنیم.
وی افزود: به عبارت دیگر علاقمندی به ایران و زیبایی‌های منحصر به فرد کویر لوت در استان کرمان ما را به اینجا کشانده است.
تادی بیان کرد: متاسفانه هیچ اطلاعاتی از بیابان‌های ایران در سطح جهانی منتشر نشده است و طی مدت ۱۰ سال گذشته حتی ۱۰ نفرهم به بیابان‌های بسیار زیبای ایران و استان کرمان قدم نگذاشته‌اند.
مدیرآژانس ویاجی ایتالیا با اشاره به برگزاری ماراتن بین‌المللی در کویر شهداد تصریح کرد: این برنامه درواقع فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی داشته‌های استان کرمان به جهان است چراکه شرکت‌کنندگانی از کشورهای ایتالیا، استرالیا، ژاپن، آفریقا و آمریکای جنوبی، بحرین و … می شود.
وی خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری مناسب این ماراتن علاوه بر شناساندن جاذبه منحصر به فرد کویر کرمان موجب می شود تا هرکدام از شرکت‌کنندگان در این مسابقه خود به عنوان یک گردشگر مشوق افراد زیادی برای سفر به ایران واستان کرمان بشوند.
یادآوری می‌شود: قرار است مارتن بین‌المللی کویر در تاریخ هشتم تا دهم اردیبهشت‌ماه ۹۵ ، با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف جهان در کویرشهداد برگزار شود، این رویداد بین‌المللی با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی استان حمایت و اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.