ساخت جزایر مصنوعی شناور با عمر مفید ۱۰۰ سال

خبرگزاری ارک: کار ساخت ۲۲ ویلای شناور لوکس در مجمع الجزایر مصنوعی «جهان» ( The World ) دبی آغاز می شود، خانه هایی که هر یک دست کمی از یک جزیره مدرن با امکانات کامل ندارند.

به گزارش مهر، این مجمع الجزایر مصنوعی در سال ۲۰۰۳ به شکل نقشه جهان ساخته شده که با مشاهده آن از بالا دقیقا با نقشه ۷ قاره جهان مواجه می شویم.

این پروژه مساحتی بالغ بر ۹۳۱ هکتار را در برمی گیرد که شامل جزایر متعدد مسکونی، مراکز تجاری و توریستی متعددی است و حالا با اعلام ساخت خانه های ویلایی شناور، بر جذابیت آن افزوده می شود.

این خانه های ویلایی که هر یک مانند یک جزیره مصنوعی است، دارای باغ، استخر و ساحل بوده که بر اساس سلیقه مشتری قابلیت تغییر و تحول را خواهند داشت.

استفاده از فناوریهای پیشرفته در ساخت این جزایر شناور موجب می شود تا عمر مفید آنها به ۱۰۰ سال هم برسد.

همچنین این سازه های متحرک زیستگاههای مناسبی برای گونه های جانوری زیر آب خواهند بود.

صاحبان این پروژه هنوز زمان قطعی و برنامه فروش این ویلاها را اعلام نکرده اند.

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.