استخرهای رنگارنگ نمک، یکی از شگفت انگیز ترین مناطق دنیا

اگر زمانی گذرتان به خلیج سان فرانسیسکو بیافتد، یکی از دیدنی ترین مناطق دنیا را  با چشم شاهد خواهید بود. در خلیج سان فرانسیسکو استخرهای بزرگ تبخیر نمک جهت بازیافت نمک از دریا وجود دارد. این فرآیند تولید نمک پنج سال به طول می انجامد.

مراحل مختلف تشکیل کریستال های نمک، رنگ های متفاوتی به این استخرها میدهد که چهره طبیعی این منطقه را بسیار قابل توجه می کند. در این مطلب تصاویری از این استخر ها مشاهده خواهید کرد.

hhi4323 hhi4324 hhi4325 hhi4326 hhi4327 hhi4329 hhi4330 hhi4331 hhi4332 hhi4333 hhi4334 hhi4335

منبع:beytoote

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.