حیوانات دوست داشتنی با چترهایی از طبیعت

حیوانات معمولا با آب باران سازگار هستند اما اغلب هنگامی که خود را در موقعیتی مناسب زیر برگ درختان، گل و یا قارچ می یابند، همچون انسان ها خود را زیر این چتر ها پنهان می کنند.

بیشتر حیوانات بزرگ سعی می کنند زیر درختان، سنگ ها و صخره ها خود را از باران در امان نگه دارند و برخی از آن ها به عنوان مثال خرس ها می توانند به راحتی بعد از قطع شدن باران، با تکان دادن خود آب بدن را خشک کنند. اورانگوتان ها و برخی دیگر از میمون ها از برگ های موز یا دیگر برگ ها در جنگل استفاده می کنند تا از باران در امان بمانند. حتی ماهی ها و دوزیستانی که در آب زندگی می کنند گاهی اوقات از بارش باران رنجیده می شوند؛ به همین دلیل هنگام بارش باران به اعماق برکه ها و دریاچه ها می روند.

در این مطلب تصاویری را برای شما گرداوری کردیم که در آن ها خواهید دید این حیوانات چگونه از عناصر طبیعت به عنوان چتر استفاده می کنند. این تصاویر چقدر جالب و دوست داشتنی هستند!

چترهایی از طبیعت (1)

چترهایی از طبیعت (3)

چترهایی از طبیعت (4)

چترهایی از طبیعت (5)

چترهایی از طبیعت (6)

چترهایی از طبیعت (7)

چترهایی از طبیعت (8)

چترهایی از طبیعت (10)

چترهایی از طبیعت (11)

چترهایی از طبیعت (12)

چترهایی از طبیعت (14)

چترهایی از طبیعت (2)

چترهایی از طبیعت (13)

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.