قایق های شگفت انگیز دنیا

ثروتمندان زیادی مسافرت با فایق های تفریحی را انتخاب می کنند. قایق های تفریحی بسیار زیادی در دنیا وجود دارد اما برخی از آن ها با دیگر قایق ها متفاوت هستند برای مثال امکانات بیشتر و همچنین طراحی جذاب تری دارند. این قایق های شگفت انگیز البته زیاد نیستند و معمولا بر اساس سفارش ها خاص ساخته می شوند.

قایق جزیره ای
این قایق به عنوان یکی از لوکس ترین قایق هایی شناخته شده است. این قایق تفریحی توسط یک شرکت انگلیسی ساخته خواهد شد و نام آن نیز قایق جزیره ای است. طراحی این قایق بسیار شگفت انگیز است چرا که از نظر زیبایی هیچ چیز کم ندارد و امکانات آن نیز مانند سینما و کتابخانه مجهز و… واقعا کم نظیر است. نکته جالب در مورد این قایق وجود یک آبشار و یک کوه آتش فشان بر روی آن است.

Island-Boat-Homes1

قایق “Turanor”
این قایق شاید از نظر ظاهری خیلی جذاب نباشد اما یکی از لوکس ترین و منحصر به فرد ترین قایق های دنیا است. این قایق به عنوان بزرگترین قایق خورشیدی دنیا شناخته می شود و می تواند برای مدت سه روز شارژ را در دل خودش ذخیره سازی کند. این قایق با سیستم ذخیره سازی خوبی که دارد به شما این امکان را می دهد تا شب ها نیز به حرکت خودتان ادامه دهید. این قایق نزدیک به ۸.۵ تن وزن دارد.

Turanor

قایق”Adastra”
این قایق در کنار ظاهر بسیار عجیب و زیبا که دارد یک نکته بسیار جالب نیز دارد که آن هم سیستم کنترلی آن است. این قایق به وسیله آیپد کنترل می شود. این قایق که اندازه ای ۴۲ متری دارد و می تواند با یک بار سوخت گیری عرض اقیانوس اطلس را بپیماید. در این کشتی از آخرین تکنولوژی های استفاده شده است و البته قیمت آن نیز نزدیک به ۱۵ میلیون دلار است و ۵ سال زمان برای ساخت آن نیاز است.

Adastra

خانه قایقی
این قایق بیشتر یک خانه است تا اینکه یک قایق تفریحی باشد. این قایق به عنوان یک خانه ویلایی مدرن که بر روی آب شناور است شناخته می شود و تمام امکانات در آن موجود است. در این قایق آشپزخانه، دستشویی، اتاق خواب و حتی اتاق پذیرایی نیز می توانید ببینید. این قایق ۲۰ متر طول دارد و عرض آن نیز ۶.۷ متر است.

HouseBoat

شهر شناور
این شهر شناور یک قایق بسیار بزرگ و بسیارلوکس است در سال ۲۰۱۳ به آب انداخته شد. این قایق به عنوان بزرگترین قایق تفریحی در دنیا شد و در آن از آخرین امکانات وجود دارد. هزینه زندگی در این شهر ماهی ۱۶۰۰ دلار تخمین زده شده است.

cityfloat

قایق “Oculus”
این قایق بسیار منحصر به فرد است و نزدیک به ۷۵ متر طول آن است. این قایق که البته در حد یک طرح است می تواند۱۲ نفر را در خودش جای دهد و امکانات آن درحد بسیار عالی و در سطح بهترین خانه های شهری است و تمامی امکانات حتی اینترنت بی سیم نیز دارد. این قایق در سه طبقه طراحی شده است و در میان آن نیز یک آسانسور برای ارتباط طبقات قرار دارد.

oculus-by-e-kevin-schopfer-whale-yatch

قایق “Vertigo”
قایق ورتیگو یکی از بلندترین و بزرگترین قایق های تفریحی و بادبانی دنیا است و توسط فردی به نام ” فیلپ برند” طراحی شده است. این قایق نیز به تمامی امکانات مجهز است و از آن به عنوان مجلل ترین قایق بادبانی و ماهیگیری دنیا نیز نام برده می شود.

Vertigo

قایق “Iguana 29″
این قایق شاید به نظر خیلی مجلل نباشد اما بسیار سریع و باقدرت است. همچنین دارای برخی از امکانات اولیه نیز هست. نکته اصلی در مورد این قایق این است که می تواند در خشکی و آب حرکت کند. این بدین منظور است که این قایق یک هاورکرافت نیز هست.

iguana-29-ground-boat

قایق “Eclipse”
این قایق به عنوان بلندترین و گرانترین قایق دنیا شناخته می شود چرا که قیمت آن در حدود ۸۰۰ میلیون دلار تخمین زده می شود و توسط یک میلیونر روسی و مالک باشگاه چلسی رومن آبراموویچ خریداری شده است. این قایق دارای دو محل فرود هلیکوپتر و همچنین ۲۴ اتاق مهمان است. این قایق ۱۶۴ متر طول دارد و از امکانات آن می توان به یک زیر دریایی کوچک و دو استخر اشاره کرد.

Eclipse

قایق “ORSOS”
شرکت المانی ORSOS طرح هایی از یک قایق بسیار لوکس با قیمتی نزدیک به ۴.۶ میلیون دلار را ارائه کرده است که در آن شما می توانید استخر، آشپزخانه، اتاق پذیرایی و حتی سینما اشاره کرد. این قایق با استفاده از سیستم های خورشیدی کار می کند و همچنین توانایی جابه جا کردن ۱۲ نفر را دارد.

ORSOS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.