اوج ترس و هیجان در هتل وحشت لاس وگاس

درحالی که تمام هتل‌ها در سراسر جهان سعی می‌کنند با ارائه خدمات رفاهی و آسایشی مشتریان خود را افزایش بدهند یک هتل عجیب راه دیگری را انتخاب کرده است.

یکی از نقاط رعب­ آور جهان ، هتل وحشت در لاس وگاس است که سالانه گردشگران ماجراجوی بسیاری را جذب خود می­کند. هتل وحشت مساحتی در حدود ۱۳۹۳ مترمربع دارد و ساخت آن حدود ۱۰ میلیون دلار برای سازندگانش هزینه داشته است. سازندگان معتقدند که هزینه بالای ساخت هتل، ارزش ترس و وحشتی را که مهمانان هتل تجربه می­کنند، دارد. این هتل با استفاده از انواع وسایل و روش‌های مختلف ایجاد رعب و وحشت، پذیرای متقاضیان ترس و وحشت است.

راهروهای این هتل تا جایی که امکان دارد به شکل قدیمی وکهنه ساخته شده و درهای اتاق‌های آنها به صورت آهنی و به بدترین شکل ممکن طراحی شده است. افرادی که در این هتل ساکن می‌شوند هرگونه ترس و وحشت را به جان می‌خرند . فضای هتل طوری طراحی شده که ترس و وحشت را به بازدیدکننده انتقال می‌دهد.

به عنوان نمونه آینه‌های دستشویی این هتل همگی خون‌آلود است و حتی در گوشه و کنار رختشویی آن تکه‌هایی از پوست مصنوعی انسان دیده می‌شود. جالب اینجاست که بعضی از مشتاقان ترس و وحشت، جشن‌های عروسی خود را در این هتل  ترسناک برپا می‌کنند.

39a90bcbdccecb6f76d2cadc5963005e 254836_385 254837_991 DMT_3027lowke-800x532PHOTO-CREDIT-Denise-Trucello-

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.