آبشار دویچ، مقصدی بکر برای تعطیلات آخر هفته

آبشار دویچ یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری و طبیعی شهر میانه است که در ۹۰ کیلومتری شمال شرقی این شهر و در بلندی های اطراف دویچ قرار دارد.

یکی از ویژگی های بارز این منطقه باغ های اطراف روستا، مزارع و درختان جنگلی پراکنده است که با مناظر بدیع خود اطراف آبشار دویچ را مزین کرده اند.

آبشار دویچ در روستای دویچ به نام ” اُون توکیلن” معروف است.

این آبشار زیبا در ماه های فروردین و اردیبهشت بسیار دیدنی است. پیشنهاد می کنیم در این روزها حتما برنامه ای برای آخر هفته بچینید و زیبایی این آبشار و مناظر اطراف آن را از نزدیک مشاهده کرده و ساعات خوشی را سپری کنید.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.