موتورسوارهای گردشگر به ایران آمدند

خبرگزاری ارک: ۱۴ موتورسوار روز گذشته به ایران آمدند تا در سفری اکتشافی بخشی از مسیر خود را که از لندن آغاز شده و در پکن خاتمه می یابد، طی کنند.

این ۱۴ موتورسوار سفر خود را از کافه پاتوق خود در لندن شروع کرده اند، از شهرها و کشورهای مختلف از جمله انگلیس، فرانسه، بلژیک، اتریش، اسلوونی، آلمان، کرواسی، آلبانی، مونته‌نگرو و یونان عبور کردند و به ترکیه رسیدند. آنها ۲۲ اردیبهشت ماه از راه تبریز وارد ایران شدند.  زمان سفرشان در ایران ۸ روز است که در این مدت تبریز، بندرانزلی، ماسوله، رامسر، تهران، گرگان و بجنورد را خواهند دید و از طریق شهر بجنورد از ایران خارج خواهند شد.

این موتورسواران گردشگر، مسیری ۱۲ هزار مایلی را در مدت ۸۰ روز طی خواهند کرد و سرانجام در روز ۲۲ تیرماه به پکن می رسند. ملیت آنها بریتانیایی، انگلیسی، آفریقای جنوبی، آلمانی و استرالیایی است و با ۱۲ موتور سفر می کنند. در  این سفر اکتشافی، چهار برند موتورسیکلت مرسدس، یاماها، بی. ام. دبلیو و Triumph به رقابت می پردازند.

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.