زیباترین و خلاقانه‌ترین بوکمارک‌های جهان

در گوشه و کنار جهان انواع مختلفی از هنرهای خلاقانه را مشاهده می کنیم که امروز می خواهیم به یکی دیگر از آن ها اشاره کنیم. شرکتی در اودین، ایتالیا بوکمارک های منحصر به فردی و خلاقانه ای را درست می کند که در نوع خود بسیار خاص و جالب هستند. هر کدام از این ها یک اثر هنری و خلاقانه محسوب می شود. این بوکمارک ها با لیزر بریده یا حکاکی نشده و حتی توسط هیچ دستگاه مکانیکی تولید نشده اند. تمام این بوکمارک ها دست ساز بوده و طرح های آن ها خلاقانه است. لازم به ذکر است که هر یک از این آثار هنری دارای شماره و امضا هستند.

مراحل ساخت آن ها به این ترتیب است که یک صفحه جامد نقره با دست به شکل های مختلف طراحی می شود. سپس از روی طرح کشیده شده روی صفحه، عمل حکاکی انجام می‌گیرد. در نهایت نیز با انجام فرآیند اکسایش و صیقل دادن، ساخت بوکمارک های خلاقانه و زیبا به پایان می رسد.

با توجه به روندی که در ساخت آن ها طی می شود، هیچ بوکمارکی به دیگری شباهت ندارد. همه قسمت های آن ها خاص هستند؛ حکاکی، برش و وزن. البته این گونه هنرها آزادی عمل بیشتری را به هنرمند می دهند تا به راحتی بتواند آنچه در ذهن خود دارد را به خوبی نمایش دهد.

این بوکمارک ها باظرافت و منحصر به فرد بودن خود می توانند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کنند. اگر سفری به ایتالیا داشته باشید، بهتر است یکی از این هنرهای خلاقانه را خریداری کرده و به یادگار نگه دارید و یا اینکه به عنوان سوغاتی به دوستان و خانواده خود هدیه دهید.

در این مطلب نمونه هایی را از این هنرهای خلاقانه برای شما به نمایش می گذاریم که مطمئنا با دیدن این تصاویر، شوق خرید و داشتن یکی از آن ها در شما به وجود خواهد آمد، به خصوص اگر اهل کتاب و کتابخوانی باشید.

بوکمارک (1)

بوکمارک (2)

بوکمارک (8ی)

بوکمارک (3)

بوکمارک (4)

بوکمارک (6)

بوکمارک (7)

بوکمارک (9)

بوکمارک (10)

بوکمارک (11)

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.