گذرگاهی بر فراز درختان در کیپ تاون

مطمئنا تاکنون در میان هزاران درخت در دل یک جنگل پیاده روی کرده اید ولی قدم زدن بر فراز درختان چطور؟ آیا به این فکر کرده اید که چه لذتی خواهد داشت؟

گذرگاه صدساله درختان کریستن بوش، یک مسیر صعودی در کیپ تاون است که به گردشگران اجازه می دهد جنگل و درختان را همچون یک پرنده از بالا تماشا کنند.

این گذرگاه، مسیر زیبایی برای رسیدن به باغ گیاه شناسی ملی کریستن بوش در آفریقای جنوبی است. حداکثر ارتفاع این پل ۱۲ متر از زمین می باشد و تنها در دو نقطه زمین را لمس می کند. گردشگران می توانند در طول مسیر از مناظر وصف نشدنی اطراف لذت برده و در چند نقطه به پایین فرود بیایند و در کنار شاخ و برگ درختان روح خود را تازه کنند.

این پل ۱۳۰ متری یکی از زیباترین و جذاب ترین مکان های توریستی است که هر کسی رویای قدم زدن بر فراز آن را در خود می پروراند.

tree-canopy-walkway-path-kirstenbosch-national-botanical-garden-2 tree-canopy-walkway-path-kirstenbosch-national-botanical-garden-4 tree-canopy-walkway-path-kirstenbosch-national-botanical-garden-6 tree-canopy-walkway-path-kirstenbosch-national-botanical-garden-8 tree-canopy-walkway-path-kirstenbosch-national-botanical-garden-11 tree-canopy-walkway-path-kirstenbosch-national-botanical-garden-12 tree-canopy-walkway-path-kirstenbosch-national-botanical-garden-13 tree-canopy-walkway-path-kirstenbosch-national-botanical-garden-14 tree-canopy-walkway-path-kirstenbosch-national-botanical-garden-15

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.