پانورامای حیرت انگیز از کلیساهای سراسر جهان

تا کنون شاید صدها عکس از کلیسا های مختلف دیده ایم، هر کدام به نوعی زیبایی مکان را نشان داده اند. اما به یقین تصاویری که در این مطلب ارائه شده اند تا به امروز ندیده اید.

عکاس معروفی به نام “ریچارد سیلور” در مسافرت های خود روش منحصر به فردی را برای عکاسی و نمایش زیبایی معماری داخلی کلیسا ها کشف کرده است. وی یک موقعیت عالی در راهروی مرکزی برای خود انتخاب کرده و به صورت عمودی چشم انداز کل کلیسا را به تصویر کشیده است.

هر عکس شامل ۶-۱۰ عکس مختلف می باشد که در برنامه فتوشاپ به صورت پانورامای عمودی در هم ادغام شده اند و تصاویر حیرت انگیزی را به وجود آورده اند.

بمبئی، هندوستان1

بریستول، انگلستان2

ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی3

کراکوف، لهستان4

رم، ایتالیا5

هاوانا، کوبا6

ریکیاویک، ایسلند7

تریست، ایتالیا8

یانگون، میانمار9

شانگهای، چین10

وین، استرالیا11

نیویورک، آمریکا12

میلان، ایتالیا13

لاپاز، بولیوی14

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.