تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی برخی قطارهای رجاء در نوروز ۹۴

رجا اعلام کرد این اقدام به منظور دسترسی هموطنان به همه قطارهای رجا صورت گرفته و هموطنان می توانند با کسب اطلاعات بیشتر از جدول تخفیفات، سفر مطلوبی را با قیمت های ارزان تر برای خود مهیا کنند.

تخفیفات ارائه شده از سوی شرکت رجا در مسیرهای رفت و برگشت برای تاریخ های مختلف این ایام، برای قطارهای فوق العاده قم- مشهد(اتوبوسی)، فوق العاده ۲۲ مشهد (اتوبوسی)، سمنان – مشهد(معمولی صندلی)، شاهرود- مشهد(معمولی صندلی)، فوق العاده ۶ مشهد(اتوبوسی)، تهران – زاهدان(۶ تخته) و تهران – طبس (لوکس ۶ تخته) بین ۵ تا ۱۵ درصد است.

هموطنان می‌توانند با برخورداری از تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی با قطارهای فوق العاده گرگان (۶ تخته معمولی)، مشهد – سمنان(معمولی صندلی کوپه ای) قطار مشهد- شاهرود(معمولی صندلی کوپه ای)، تهران – میانه ۱ و ۲ (اتوبوسی معمولی و تهویه دار)، تندروی پردیس تهران میانه و تهران – زنجان(پردیس)، قطار تهران – یزد ۱(صبا دو طبقه تندرو)، قطار فوق العاده ۳ و ۴ و ۶ و ۷ و ۲۲ و مشهد (اتوبوسی) و قطار تهران – زاهدان(پلور سبز لوکس ۴ تخته) سفر کنند.

برای سفر با قطارهای تهران – زنجان(ارم ریل‌باس)، عادی تهران – مشهد(صبا دوطبقه)، و تهران خواف (معمولی صندلی کوپه ای) نیز برای تاریخ های مختلف در مسیر رفت و برگشت تخفیف از ۲۰ تا ۳۰ درصد اعمال می شود.

جدول تخفیف‌ قطارهای مختلف رجا برای تاریخ‌های ۲۵ اسفند لغایت ۱۶ فرودین ماه سال ۹۴ در سایت شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء به نشانی WWW.RAJA.IR قابل مشاهده است.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.