بلیط هواپیماها برای نوروز گران نمی شود

گروه مجلس: مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیران شرکت های هواپیمایی عصر سه شنبه در جلسه ای مسائلشان را با برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس در میان گذاشتند و گزارشی از عملکردشان را به این کمیسیون ارائه کردند. مسئولان هواپیمایی در این جلسه قول داند که قیمت بلیط هواپیما برای سفرهای نوروزی افزایش نمی یابد.

سید مهدی هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره جلسه این کمیسیون با مسئولان سازمان هواپیمایی گفت: ما عصر روز سه شنبه جلسه ای با حضور رئیس سازمان هواپیمایی و دو تن از معاونان وزیر راه و شهرسازی و همینطور مدیران عامل شرکت های هواپیمایی داشتیم.

او درباره این جلسه گفت: این جلسه به دلیل افزایش مسافرت ها در آستانه سال نو و همچنین سفرهای نوروزی و نگرانی هایی که در بحث ایمنی و تاخیرها و لغو پروازها وجود دارد، برگزار شد. از طرفی ما نگران بحث افزایش قیمت ها بودیم که ممکن بود به مردم تحمیل شود. به همین دلیل خواستیم و آقایان آمدند.

هاشمی در ادامه با بیان این که دو طرف مسائلشان را در این جلسه مطرح کردند، ادامه داد: آقایان در این جلسه مسائلشان را مطرح کردند و گزارش عملکرد دادند. ما هم نگرانی ها و تذکراتمان را به آنها گفتیم. امیدواریم با توجه به این تذکرات سرویس دهی و ارائه خدمات خوبی را در ایام تعطیلات نوروز داشته باشیم و شاهد نارضایتی هایی که وجود ادامه نباشیم.

رئیس کمیسیون عمران در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه به موضوع سقوط هواپیماها نیز اشاره شد یا نه؟ گفت: بحث سقوط هواپیماها و ارتقا وضعیت ایمنی از مطالبات جدی مجلس بوده و هنوز هم هست. امیدوارم شاهد یک اقدام مناسب درباره ارتقا وضعیت امنیتی هواپیماها داشته باشیم.

هاشمی همچنین تاکید کرد که در این جلسه موضوع افزایش قیمت بلیط را متذکر شدیم و مسئولان هواپیمایی قول داندند که هیچ افزایش قیمتی وجود نداشته باشد.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.