بلیت قطار شهری مشهد ۶۰۰ و بلیت اتوبوس به ۴۰۰ تومان می‌رسد

«محسن انتظاری‌ هروی» در ارتباط با بودجه ۹۴ شهرداری مشهد اظهار داشت: «ما تا به امروز ۴۰ تبصره از قانون بودجه را به تصویب رساندیم.»
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: «بر اساس مصوبه شورای شهر مشهد برای مساجد خیرانی که می‌توانند در ساخت مساجد در ارائه زمین کمک کنند شهرداری مشهد ۳۰۰ میلیون تومان کمک می‌کند و همچنین ۵۰ میلیون تومان هم برای مراکز فرهنگی در نظر گرفته شده است.»
وی عنوان کرد: «همچنین بنا داریم لایحه‌ جامعی در ارتباط با مساجد محوری شهر مشهد ارائه شود تا مردم و خیران بتوانند به سهولت در زمینه توسعه مساجد گام بر دارند.»
انتظاری‌ هروی بیان داشت: «در بودجه سال ۹۴ شهرداری مشهد پنج محور از اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفته که در یکی از این موارد بحث توسعه متوازن بود و ما دو مصوبه در ارتباط با حاشیه شهر در جلسه امروز به تصویب رساندیم که برای بازگشایی و تملک معابر این مناطق ۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفتیم و ۴۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه نیز برای نوسازی منازل در معابر مد نظر در نظر گرفته شد.»
رئیس شورای شهر مشهد در ارتباط با قیمت بلیت اتوبوس گفت: «با توجه به تورم در کشور و افزایش هزینه‌ها نسبت به اتوبوسرانی و قطار شهری فشارهایی وارد می‌شود و شورای شهر به دنبال این است که از محل کاهش هزینه‌ها بتوانیم سبب کاهش یا جلوگیری از افزایش قیمت بلیت اتوبوس و قطار شهری شویم.»
انتظاری‌ هروی اضافه کرد: «در کمیسیون حمل و نقل و شهرداری مشهد برای افزایش قیمت بلیت قطار شهری ۱۰۰ تومان و برای بلیت اتوبوس برای اتوبوس‌های سازمانی ۱۵۰ تومان و برای اتوبوس‌های بخش خصوصی ۱۰۰ تومان در نظر گرفته شده که در نهایت به ۴۰۰ تومان می‌رسد و البته ما به دنبال منابعی هستیم که از افزایش قیمت بلیت حمل و نقل عمومی در شهر مشهد جلوگیری کند.»
وی با بیان اینکه برای جلوگیری از قیمت بلیت حمل و نقل شهری نیازمند ۶۰ میلیارد تومان منابع هستیم، گفت: «در صورت تصویب شورای شهر افزایش قیمت از ابتدای سال آینده اعمال می‌شود و البته رقم بلیت هنوز قطعی نشده است.»
اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.