آشنایی اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش مجموعه‌ای است با امکانات تفریحی از قبیل جت اسکی، قایق های پدالی ، قایق های ماهیگیری، قایق های پارویی، سه چرخه های آبی، امکانات غواصی و قایق های کف شیشه‌ای که گردشکران از آن برای تماشای دنیای شگفت انگیز آبزیان زیبای خلیج فارس استفاده می کنند. مجموعه اسکله تفریحی کیش که در مجاورت چند مجموعه تفریحی دیگرواقع شده است بسیار مورد استقبال گردشگران و خانواده ها قرار می گیرد.

اسکله2

اسکله بزرگ تفریحی کیش به روش شمع فلزی و عرشه چوبی با چهار فضای اقماری بدست متخصصان ایرانی ساخته شده است. این اسکله به طول ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است و گردشگران می توانند با گردش بر روی این اسکله از دیدن مناظر طبیعی و ماهی های رنگارنگ و متنوع سواحل مرجانی کیش لذت ببرند. فاز اول اسکله تفریحی بزرگ کیش ظرف مدت کوتاه بیست ماهه ساخته شده است و در روز پنجم مرداد ۱۳۸۵ افتتاح شد.در فضاهای اقماری این اسکله رستوران ها و چایخانه های متنوع ساخته می شود و اکثر خدمات تفریحی دریایی بر روی این اسکله به گردشگران عرضه می گردد .این اسکله در انتهای بلوار دریا قرار دارد.

اسکله3

اسکله تفریحی، در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که شما را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش می باشد.

اسکله4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.