طعم بهاری در زمستان سرد با شکوفه های بادام

در جهان سرزمین های زیادی وجود دارند که در سرما به گونه ای خاص می درخشند و شما با سفر به این مکان ها، می توانید فصلی متفاوت را تجربه کنید. در این مطلب نیز قصد داریم به یکی از بهترین مقاصد زمستانی اشاره کنیم که طعم بهاری آن شما را شگفت زده خواهد کرد. در ماه های ژانویه و فوریه، معجزه ای باورنکردنی در چشم انداز اسپانیا پدید می آید. به صراحت می توان گفت که شکوفه درختان بادام یکی از بهترین لحظاتی است که طبیعت مادر همه ساله در اندلس اسپانیا به ارمغان می آورد.

almond-blossom2-640x318

هر سال رنگ های سفید و صورتی مناظر مدیترانه را فرا می گیرد که طعمی از بهار را در دل زمستان به بازدیدکنندگان هدیه می کند. در این زمان از سال، مناطقی که دارای درختان بادام هستند، لباسی زیبا از شکوفه های رنگارنگ به تن می کنند؛ دقیقا زمانی که سردی هوا به اوج خود می رسد!

almond

در مالاگا، در جنوب اسپانیا، بسیاری از برنامه های سفر وجود دارد که به شما اجازه می دهد با دیدن زیبایی شکوفه های گیلاس از آن ها لذت ببرید. یکی از محبوب ترین مسیرها از طریق روستای اندلس به کازابرمجا، مولمنار،  پریانا و آلفارنت می باشد. در طول این مسیر ما شاهد منظره ای متضاد در میان دشت های کازابرمجا و کوه های صخره ای آلفارنت خواهیم بود.

DSC_3826blossom

اسپانیا به عنوان دومین تولیدکننده بادام در جهان:

بادام نماد بین المللی اسپانیا است. در حقیقت، اسپانیا بعد از آمریکا، دومین تولیدکننده بزرگ بادام در جهان می باشد. در اسپانیا، بسیاری از درختان بادام در منطقه مدیترانه ای یافت می شود و این کشور هر سال ۲۶۰۰۰۰ تن بادام تولید می کند.

4961 20140208_Andalusia_Spain_0001 Almond-blossom-685x455

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.