مارتین فیستر و جهان جادویی قارچ‌ های درخشان

قارچ ها همواره از جمله سوژه‌های مورد علاقه‌ی عکاسان، برای تجربه کردن و آزمودن دنیای عکاسی ماکرو یا بزرگنمایی بوده و هستند. اما عکاسی خوش ذوق راهی جدید برای عکاسی از این مخلوقات زیبا و ظریف یافته است.

این عکاس خوش قریحه از اهالی جنوب آلمان که مارتین فیستر (Martin Pfister) نام دارد، با استفاده از یک سری چراغ‌های LED  کوچک که در پشت سوژه‌های عکاسی  قرار می‌گیرند، درخششی جادویی به قارچ ها بخشیده است. مارتین برای کار از دوربین Canon E0S 6D استفاده کرده که کیفیتی جادویی و خاص به این تصاویر بخشیده است.

1

تا کنون قارچ ها و دنیای خیال‌انگیز آنها، ذهن بسیاری از عکاسان ماهر را به خود مشغول داشته‌اند، و می‌توان به فهرستی بلند بالا از آثار عکاسان مطرح در این زمینه اشاره کرد. عکاسانی که هر کدام از روش و تکنیک خاص خود برای عکاسی استفاده نموده و جلوه‌هایی متفات از این مخلوقات زیبا را با هنر خود به تصویر کشیده‌اند. اما اکنون  در  این مطلب، به تصاویر تهیه شده از مارتین فیستر خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 قارچ قارچ 14 15

نظر شما در مورد تکنیک این عکاس چیست؟ آیا تا به حال دنیای عکاسی ماکرو را تجربه کرده‌اید؟

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

1 دیدگاه

  1. che ziba hastan (:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.