رستورانی مخصوص آدم های خوشگل و خوشتیپ

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می شود که وارد یک رستوران شد، همه غذایی را آزمایش کرد و سپس بدون آنکه پول بدهید و فقط به خاطر تیپ خوب و زیبایی صورتتان همه چیز مجانی تمام شود؟ اگر دوست دارید این مورد را یک بار امتحان کنید باید سری به چین بزنید.

در محله کره ای ها واقع در “ژنگژو” چین رستورانی افتتاح شده است که به افراد خوش تیپ و خوش صورت غذای مجانی می دهد البته این حالت قوانینی هم دارد. شما باید جز ۵ نفر خوش گل ترین افرادی باشید که در رستوران هستند.

داوران این رستوران گروهی از جراحان پلاستیک هستند که به افراد خوش چهره را انتخاب می کنند. پس از انتخاب شدن بهترین چهره دکترها بهترین غذا را برای زیباتر شدن چهره شخص برگزیده پیشنهاد می دهند.

این قانون باعث شده است تا افراد زیادی به این رستوران مراجعه کنند و امتیاز زیبایی خود را بسنجند و شاید شانس خوردن یک غذای رایگان را هم داشته باشند. البته برخی نیز با دریافت امتیازهای کم از رستوران بیرون رفته و خشم خود را به گونه ای تخلیه کرده اند.

 

 

منبع:yjc.ir

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.