زندگی در آسمان، با جت لوکس

خانه پرنده، لقبی است که می‌توان به جت Lineage 1000 ساخت شرکت برزیلی Embraer داد. در حالی که جت‌های منطقه ای این خط هوایی مورد رضایت مسافران قرار ندارد و دشنام آن‌ها را بر سر خود می‌بیند، در مورد این هواپیمای جت خصوصی، قضیه فرق می‌کند و به گفته این شرکت مانند آن است که خانه ای در ارتفاع ۴۱ هزار پایی پرواز می‌کند.

2

3

اصل و اساس این جت، همان مدل E190 است که دارای ۱۰۰ صندلی می‌باشند اما در اینجا پیکره‌بندی داخلی تغییر کرده و پنج اتاق اختصاصی و کاملاً سفارشی همراه با دوش و حمام، مبل‌های تخت خواب شونده و کاناپه لوکس و تجهیزات رفاهی را شامل می‌شوند.

4

5

6

گزینه‌های سرگرمی نظیر رادیوی ماهواره ای، سیستم صوتی با صدای فراگیر، وای فای، ویدئو و بازی‌های کنسولی و اتصالات گوشی‌های هوشمند در هر کدام از این اتاق‌ها گنجانده شده‌اند.

7

با چنین سطحی از رفاه، بعید است کوچک‌ترین اثری از خستگی در مسافران این پروازها برجای بماند.

منبع : پدال

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

1 دیدگاه

  1. ma ham berim

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.