تلفیق سفر و عکاسی و روسری!

در این مطلب ایده های جالب یک طراح نیوزیلندی را انتخاب کرده ایم که عکس های سفرهای خود را روی روسری های ابریشمی چاپ کرده است. این طراح Lillie Toogood نام دارد و نقش روسری های زیر عکس هایی هستند که لی‌لی در طول سفرهای خود به مراکش، برلین، پاریس یا ملبورن گرفته است.

در ادامه خاطرات گرفته شدن این عکس ها را مطالعه کنید.

بندر ایسائورا، مراکش

هنگام سفر به بندر ایسائورا در مراکش، در هتل آپارتمانی در کنار اسکله اقامت کردم. این آپارتمان پشت دیوار دریا بود، اتاق های بزرگ، راحت با طراحی مراکشی داشت. تراس این اتاق، چشم‌انداز ۳۶۰ درجه به شهر و اسکله داشت و می شد قایق ها و ماهی گیرها را از آنجا تماشا کرد.

1

FONTE GAIA، ایتالیا

شهر سی‌ینا در ایتالیا از نظر من یکی از زیباترین شهرهای دنیا است. قدم زدن در خیابان های قدیمی و کهنسال که در و دیوار ساختمان ها هنوز اصالت صد سال پیش خود را حفظ کرده اند یکی از جاذبه های این شهر است. این عکس نیز در طول سفرم به این شهر زیبا گرفته شده است.

2

شانزالیزه، فرانسه

خیابان شانزالیزه یکی از مشهورترین خیابان های دنیا است که در شهر پاریس در فرانسه قرار دارد. غذا خوردن در کافه ها و رستوران های این خیابان یکی از لذت های دنیا است. در این خیابان انواع بازارها و فروشگاه های قدیمی و لوکس قرار دارد و به نظر من هر فردی حداقل یک بار باید به پاریس سفر کند.

3

لندن، انگستان

یکی از زیبایی های شهر لندن این است که صبح های زود روز جمعه به خیابان پورتوبلو بروی و قهوه و کیک بادامی بخوری و فروشنده و غرفه های فروش آنها را تماشا کنی. لندن یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است و در آن انواع بازارچه، فروشگاه های لوکس و پاساژهای گران قیمت را می توانید بیابید.

4

آپارتمان های فیتزوری، استرالیا

این آپارتمان ها در شهر ملبورن در خیابان برانزویک قرار دارند. در این منطقه می توانید انواع غذاهای تایلندی را میل کنید و موسیقی های جالب بشنوید. همچنین می توانید از سینماهایی که در پشت بام این آپارتمان ها هستند، دیدن کنید.

5

نوای برلین، آلمان

دیوار برلین از جمله آثار مشهور این شهر آلمانی است. با قدم زدن در خیابان های این منطقه می توانید از نوع و سبک زندگی در برلین در طول جنگ سرد آگاه شوید.

6

نوسازی رم، ایتالیا

رم یکی از زیباترین شهرهای اروپایی است. این شهر فوق العاده است و اقامت در آن یکی از خوشحالی ها من به شمار می رود. به همین دلیل تصمیم گرفتم یکی از عکس های این شهر را روی روسری های ابریشمی چاپ کنم.

7منبع: bartarinha.ir

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.