غاری رنگارنگ در چین

غار رید فلوت (Reed Flute Cave) که به عنوان “کاخ هنرهای طبیعی” شناخته می شود، در شمال غرب شهر Guilin در چین واقع شده است. این غار در قسمت جنوبی تپه Guangming قرار دارد و یکی از عجیب ترین نقاط دیدنی این شهر می باشد.

23

طبق یک افسانه ای ، مردم باور داشتند که دهانه غار فلوت هایی از نی می ساخت و به این دلیل این غار نام “نی فلوت” به خود گرفته است. طول این غار ۲۴۰ متر بوده و یک منظره باشکوه و رویایی ارائه می دهد. غار رید فلوت شبیه یک سرزمین پریان است که دارای استالاکتیت ها ، استالاگمیت ها ، ستون های سنگی ، پرده های سنگی ، پرنده ها ، گیاهان و حیوانات در رنگ ها و اشکال فوق العاده می باشد که با چراغ های رنگارنگ می درخشند. در این غار زیبا همچنین ۷۷ عدد کتیبه ی سنگی وجود دارد.  این غار از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. تمام این قسمت های باشکوه غار توجه هر بازدید کننده ای را به خود جلب می کند.

15812995

یکی از قسمت های غار که کاخ کریستال (Crystal Palace) نام دارد ، می تواند حدود ۱۰۰۰ نفر را در خود جای دهد. در طول جنگی ، این غار به عنوان پناهگاه حمله هوایی مورد استفاده قرار گرفته بود.

کاخ هنرهای طبیعی از سال ۱۹۶۲ برای بازدید عموم باز شده است. این غار در حال حاضر به سیستم نورپردازی خارق العاده با رنگ های شاد و دلنشین مجهز شده است.

reed-flute-cave-guilin (7)

reed-flute-cave-images

Guilin_Reed-Flute-Cave_Psychadelic-Speleothems

Reed Flute Cave, China tourism destinations

psychedelic-reed-flute-cave-china-woe1

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.