بازتاب‌های دیدنی جهان اطراف

عکاسی از انعکاس‌ بخشی مهم از هنر عکاسی محسوب می‌شود؛ کاری  چالش برانگیز که نیازمند درکی درست از  زوایا و پرسپکتیو بوده و در کنار آن هنرمند نیز باید از چشم و ذهنی تیز و هوشیار برخوردار باشد. در ادامه همراه شما به تماشای تصاویری دیدنی می‌نشینیم که تمامی فاکتورهای فوق در آنها رعایت شده است و  از تیزبینی و هوش عکاس خبر می‌دهند.

یکی از دلایل دشواری عکاسی از چنین مناظری، نگریستن از بعدی متفاوت به سوژه و در نظر گرفتن پرسپکتیوی خاص است. در این حالت عکاس باید به جای عکسبرداری از صحنه‌ای خوش منظره و دیدنی که در مقابلش قرار گرفته ، یا  به شکلی مؤثر زاویه پرسپکتیوی خود را تغییر دهد یا حتی به صورت وارونه عکسبرداری کند تا به نتیجه دلخواه خود برسد.

نتیجه‌ای که قطعاً رضایت بخش و قابل توجه است، تصویری که تصاویری دیگر را در دل خود جای داده، انعکاسی از مناظر اطراف که در دیگر بخش‌های عکس نمود یافته و در نهایت عکسی جذاب و دیدنی که به صورت طبیعی و بدون دخالت فتوشاپ برداشته شده است.

در ادامه همراه شما این تصاویر دیدنی را مرور می‌کنیم:

reflection-photography-46

reflection-photography-40

reflection-photography-39

reflection-photography-36

reflection-photography-34

reflection-photography-21

reflection-photography-27

reflection-photography-30

reflection-photography-33

reflection-photography-20

reflection-photography-18

reflection-photography-14

reflection-photography-11

reflection-photography-7

reflection-photography-5

reflection-photography-4

none4177__700

reflection-photography-53

reflection-photography-50

none93__700

reflection-photography-55

reflection-photography-102

reflection-photography-3

reflection-photography-26منبع: Zoomit.ir

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.