معبد بزرگ و دیدنی در تایلند

معبد فرا داما کایا بانکوک در سال ۱۹۷۰ با وسعت ۳۲۰،۰۰۰ هزار متر مربع ، توسط خان یای تاسیس شده است. معبد فرا داما کایا در ایالت پاتوم تانی در شمال بانکوک قرار دارد و یکی از بزرگترین  معابد بودایی  در تایلند و دنیا  می باشد. سنت داما کایا مدیتیشن  رویکردی به مراقبه بودایی در سال ۱۹۱۶ توسط راهب بزرگ، رئیس معبد پاکنام  به وجود آمد. معبد فرا داما کایا یکی از جالب ترین دیدنیهای بانکوک است.

بر اساس عقاید مدیتیشن، بودای بزرگ در اثر مدیتیشن به خلوص ذهن و صلح درونی و هماهنگی معنوی رسیده است. بیش از چهار دهه است که این معبد باعث گردهم آیی مردم زیادی از نژادها و سنین مختلف برای مدیتیشن شده است . بر روی گنبد این معبد ، مجسمه هایی از بودای طلایی دیده می شود که نماد خلوص ، عقل و دانش و روشنگری می باشد.

283273_467

Magha-Puja01

1279479291

wat_phra_dhammakaya_21

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.