تصاویر جالب و زیبا که واقعی بودن آن‌ها را باور نخواهید کرد!

اگر شما فردی باشد که بیشتر زمان خود را در اینترنت سپری می کنید، احتمالا به واقعی بودن برخی از عکس ها شک می کنید زیرا درست کردن تصاویری غیر واقعی با فوتوشاپ کار خیلی آسانی است. تصاویر جالب ارائه شده در این مطلب نیز شاید فوتوشاپ به نظر برسند اما گفتنی است که تمام این تصاویر جالب ۱۰۰% واقعی هستند!

برخی از این تصاویر از مکان های عجیب یا صحنه های تصادفی گرفته شده اند اما بسیاری از آن ها آثار هنری هنرمندانی است که به عمد برای به شک انداختن ما طراحی شده اند.

در ادامه این تصاویر جالب و دیدنی را مشاهده خواهید کرد.

Salar De Uyuni،بزرگترین صحرای نمک جهان در بولیوی1

درختان پارک Schonbrunn3

ابرهای عدسی شکل4

Zhangye Danxia Landform در گانسو چین5

دریاچه یخ زده در سوئیس6

تیر برق سوخته7

ساختمان Hausmannian در خیابان گورجس پنجم در پاریس8

توده ای از چوب که در گودال آب منعکس می شود9

مجسمه ای در نیوزیلند11

Undulatus Asperatus12

مجسمه سقوط کتاب توسط آلیشیا مارتین13

درختان بعد از نشت زباله های سمی در مجارستان غربی14

ابرهای عجیب15

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.