استفاده از نقش جوامع و انجمن صنفی در توسعه گردشگری اردبیل

خبرگزاری ارک – معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل بر استفاده از نقش و ظرفیت جوامع و انجمن صنفی در توسعه گردشگری اردبیل تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، معاون گردشگری این اداره کل در جلسه ای که به منظور بررسی نقش جوامع و انجمن صنفی استان در توسعه گردشگری اردبیل برگزار شده بود، خواستار اطلاع رسانی گرامیداشت روز جهانی جهانگردی به تمامی اعضاء جوامع و انجمن صنفی برای گرامیداشت این روز در مراکز اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی و قایل شدن تخفیفاتی برای اقامت مسافران و گردشگران در این روز شد و گفت: همچنین در روز جهانی گردشگری از جوامع و مراکز صنفی برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد.

قادر تقی زاده با اشاره به برگزاری دومین جلسه مسیرهای جدید گردشگری منطقه دو کشور در استان زنجان با حضور مدیران کل میراث فرهنگی، معاونان گردشگری، مدیران عامل مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان تور شش استان در دوازدهم شهریور ماه، بیان داشت: مسیرهای جدید گردشگری بین استان های منطقه دو به صورت بسته های سفر آماده شده که در این جلسه ارائه خواهد شد.

وی در جلسه امروز، خواستار مشارکت جوامع و انجمن های صنفی به منظور شرکت در نمایشگاه بین المللی فیتور اسپانیا که از ۳۰ دی تا ۴بهمن ماه در شهر مادرید برگزار می شود، شد و گفت: براساس مصوبه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مقرر شده است استان اردبیل در این نمایشگاه حضور یابد.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین در این کارگروه مقرر شد جلسه ای بین اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استان، اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی، نمایشگاه بین الملی اردبیل، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بخش خصوصی مرتبط با گردشگری برای شرکت در این نمایشگاه تشکیل یابد.

وی بر تشکیل جلسه جوامع و انجمن های صنفی به ویژه دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان تور و مراکز افامتی با حضور استاندار تأکید کرد و اظهار داشت: در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد توسط مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره و جوامع صنفی، می توانند مشکلات فعالیت ها و پیشنهادات خود را در جهت بهبود ارائه خدمات با استاندار مطرح کنند.

منبع: میراث آریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.