ماجراجویی در سرزمین یخ‌ها و پنگوئن‌ها

آنتارکتیکا یکی از قاره‌های ناشناخته جهان است. اگر سفری به جنوب کره زمین داشته باشید، این قاره زیبا یک مقصد محبوب برای شما محسوب می‌شود. دیدن تصاویر آنتارکتیکا شما را به یک تجربه دوست داشتنی دعوت می‌کند. آنتارکتیکا توسط اقیانوس احاطه شده که آن را به یک جزیره بزرگ با ساحل نفس‌گیر تبدیل کرده است.

دمای تقریبی این قاره سرد، -۸۹ درجه سانتی‌گراد است. این اطلاعات به منزله هشداری است که هنگام گشت و گذار از لباس‌های گرم استفاده کنید.

هیچ ساکن دائمی در این قاره وجود ندارد، تنها مراکز تحقیقاتی به طور پراکنده به چشم می‌خورد. این مراکز میزبان دانشمندانی از نقاط مختلف جهان هستند که با هدف کشف و انجام تحقیقات به این منطقه آمده‌اند. با توجه به سردی هوا، تعداد کمی از حیوانات می‌توانند در آنتارکتیکا زنده بمانند. پنگوئن‌ها از جمله مهم‌ترین حیواناتی هستند که با توانایی منحصر به فرد می‌توانند در دمای به شدت سرد زنده بمانند. خوک آبی، نماتد و تاردیگرید برخی دیگر از حیواناتی هستند که در آنتارکتیکا یافت می‌شوند.

پنگوئن‌ها یک علامت تجاری برای این قاره است. تصاویر زیبای آنتارکتیکا مناظر زیبای دیگری را نشان می‌دهد که گردشگران می‌توانند در این قاره از آن‌ها بازدید کنند. کوه‌های یخی سفید یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های این منطقه به شمار می‌روند. کوه هرشل مکانی منحصر به فرد است که هر توریست و محققی را به سوی خود جذب می‌کند. این تصاویر همچنین عناصر دیدنی دیگر را به نمایش می‌گذارد: اردوگاه‌ها، آسمان آبی، غارهای یخی، تاق‌های طبیعی و زمین زیبای ویکتوریا.

اگز قصد سفر به این قاره را داشته باشید، زمان مناسبی انتخاب کنید. در غیر این صورت ممکن است در شرایط آب و هوایی بسیار سرد قرار بگیرید که باعث نارضایتی شما از سفرتان شود. بهترین زمان برای سفر بین ماه‌های آبان و اسفند است که امکان مشاهده حیوانات را پیش از اینکه به داخل دریا برنود، به شما می‌دهد. شما می‌توانید از راه دریا یا هوایی به این قاره سفر کنید که بستگی به علاقه شما دارد. طبیعت مادر واقعا زیبایی خاصی دارد، به آنتارکتیکا بروید تا به زیبایی طبیعت مادر یقین پیدا کنید.

 پنگوئن‌ها

آنتارکتیکا (5)

آنتارکتیکا (6)

آنتارکتیکا (7)

آنتارکتیکا (8)

آنتارکتیکا (9)

آنتارکتیکا (10)

آنتارکتیکا (11)

آنتارکتیکا (12)

آنتارکتیکا (13)

آنتارکتیکا (14)

آنتارکتیکا (15)

آنتارکتیکا (16)

آنتارکتیکا (1)

آنتارکتیکا (2)

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.