حلال مشکلات سفر در تبریز

هر سفری در کنار تمام خوشی‌ها هر از گاهی روی دیگر خود را نشان می‌دهد و دقیقا این زمانیست که ما به یک راهنمای مناسب برای حل مشکلاتمان نیاز داریم.

شاید یک زمین خوردن کوچک دردسری بزرگ به همراه داشته باشد؛ در این مواقع سریع به نقشه مراجعه کنید و نزدیکترین بیمارستان را پیدا کرده و با در دسترس‌ترین وسیله نقلیه، خود را به اورژانس برسانید. و اگر مشکل فراتر از آن است که خودتان دست به‌کار شوید  و با ۱۱۵ تماس بگیرید و کار را به کاردان بسپارید.

ممکن است حلال مشکل شما دارویی کوچک باشد که در بساطتان پیدا نمی‌شود. در این مواقع شما نیازمند داروخانه هستید. خوشبختانه در شهر تبریز تقریبا تمام محلات داروخانه شبانه‌روزی دارند اما اگر نتوانستید داروی مورد‌ نظرتان یا داروخانه محلی را پیدا کنید، خیابان ۱۷ شهریور را به شما توصیه می‌کنیم، به نقشه نگاه کنید، اگر خیلی دور نیستید خودتان را به این خیابان برسانید که حتما داروخانه‌های شبانه‌روزی آن در ایام تعطیل آماده خدمت‌رسانی به مسافران خواهند بود. با این حال توصیه ما به شما این است که در هر صورت از خود درمانی بپرهیزید چون در برخی موارد آثار جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

32801_orig

مشکلات جسمی از یک طرف و خراب شدن ماشین یا تصادفات ناگهانی از طرف دیگر خوشی‌های سفر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند که ممکن است خاطره‌ای بد از شهر مقصد در ذهنتان برجای بگذارد.

اگر خودروتان دچار مشکل شد خونسردی خودتان را حفظ کنید، اگر تجربه یا آگاهی لازم برای تعمیر خودرو در محل را ندارید و خودرویتان در وضعیتی است که نیاز به یدک شدن ندارد، نقشه را بدست بگیرید و محلی را که در آن قرار دارید را جستجو کنید. سپس خیابان امامیه و یا دانشگاه پیام نور را پیدا کرده و علامت‌گذاری کنید. حال ورودی شهر از سمت تهران و پل کابلی را پیدا کرده علامت‌گذاری کنید با تعیین مسافت تقریبی بهترین محل را برای تعمیر خودرو خود انتخاب کنید. شما در این دو منطقه به راحتی می‌توانید صافکاری، مکانیکی، آهنگری، باطری‌سازی و هر چیز مربوط به خودرو را پیدا کرده و تمام مشکلات خودرو خود را حل کنید. البته خالی از لطف نیست که به تنوع مدل‌های ماشین شهر تبریز و تبهر تعمیرکارهای آن به دلیل وجود خودروهای مدرن دنیا در این شهر اشاره کرد. پس نترسید و با خیالی آسوده خودرو خودتان را به استادکاران تبریزی بسپارید.

3-1-1392-IMAGE634996379987296711

در برخی موارد خودرو شما حرکت نمی‌کند که توصیه می کنیم با شماره‌های زیر تماس گرفته و از امداد خودرو ها کمک بگیرید.

امداد خودرو ایران ۰۹۶۴۴۰

امداد خودرو سایپا ۰۹۶۵۵۰

15-12-1391-IMAGE634980950159540620

اگر با دزدگیر خودروتان یا سیستم پخش و یا صندلی‌ها و لاستیک آن به مشکل برخوردید شما را به چایکنار یا خیابان قطران راهنمایی خواهند کرد که بسته به مسیرتان به راحتی در دسترس خواهند بود.

هدف ما راهنمایی شما و جلب رضایت شماست. شهر تبریز شهر زیبایی‌ها، تاریخ و فرهنگ است، ذهن و دلی پر از خاطره‌های شیرین از این شهر برای شما آرزو داریم .

 

سانلی اشراقی

من سانلی اشراقی، عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته برنامه ریزی گردشگری دانشگاه تبریز به پایان رسانده ام. از سال 1384 با گذراندن دوره های خبرنگاری به این حرفه علاقه مند شدم و از سال 1386 به طور رسمی وارد این حرفه شدم و با نشریات مختلفی از جمله روزنامه ارک همکاری مستمر داشته ام. پس از آشنایی با پدیده گردشگری علاقمند به تحصیل در این رشته شده و پس از پایان کارشناسی فیزیک هسته ای، به تحصیل در رشته گردشگری پرداختم از اوایل تحصیلم به برقراری ارتباط بین مطبوعات و گردشگری علاقمند بودم و این علاقه من را به سوی فعالیت در این زمینه سوق داد. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوا و طراحی و چاپ ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک به عنوان سردبیر و مدیر مسئول با همراهی تیم ارک توریسم اجرایی کردم . همچنین به عنوان عضو هیئت تحریره نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، فعالیت کردم. سال ۱۳۹۳، تیم ارک توریسم در راستای تولید محتوای الکترونیک ، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی کرد. زمینه تخصصی من در این گروه مباحث تاریخی میباشد در مورد تاریخ پر رمز و راز تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی آذربایجانی تسلط دارم. اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر زمینه های فعالیت ما در تیم متخصص و جوانمان هست. همچنین از سال ۱۳۹۶ پروژه یک دقیقه با تبریز را با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز دنبال می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.