منظره خیره کننده ساحل سرخ رنگ چین

ساحل سرخ رنگ منطقه طبیعی «پانجین» با طول ۲۶ کیلومتر در امتداد رودخانه لیائو در شهر لیائونینگ چین واقع‌شده است. این ساحل زیبای قرمز رنگ پوشیده از گونه ای گیاه دریایی به نام ” suaeda” است که در آب های شور می روید این گیاه درفصل بهار رشد می کند، در طول تابستان به رنگ سبز در می آید و هنگام پاییز از رنگ سبز به رنگ قرمز تغییر می کند که باعث می شود برای چند ماه منظره ای زیبا به وجود آید.
علاوه بر منظره خیره کننده پوشش گیاهی سرخ رنگ بیش از ۲۳۶ گونه پرنده در مسیر حرکت خود از شرق آسیا به استرالیا در این منطقه توقف می کنند که به شهرت ساحل پانجین نزد گردشگران وعلاقمندان طبیعت افزوده اند و این ساحل زیبا سالانه میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی است. دولت چین این منطقه زیبا را از سال ۱۹۸۸ به یک منطقه حفاظت شده تبدیل کرد و گردشگران تنها می‌توانند با استفاده از مسیرهای مشخص از آن دیدن کنند.
Red-colored-Beach-in-Chinapanjin-red-beach (4)

402131 panjin-red-beach-china-1 panjin-red-beach-china-4Red-Beach-Panjin-China-Birds

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.