تبریز از شهر در حال توسعه به توسعه یافته تبدیل می شود.

شهردار تبریز در مراسم کلنگ زنی پروژه مسکونی یک هزار واحدی طالقانی گفت: اگر در یک مقطع خاص سه هزار میلیارد تومان پول و اعتبار به شهر تزریق شود می تواند شهر را از حال در حال توسعه بودن به شهر توسعه تغییر دهد.

به گزارش تبریز بیدار، شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به اجرای ۵۲۰ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیاردتومان و همچنین چندین پروژه بزرگ دیگر از جمله خط دوم مترو تبریز گفت: تزریق این میزان اعتبار در یک بازه زمانی به شهر باعث تبدیل تبریز از یک شهر در حال توسعه به توسعه یافته خواهد شد.

 به گزارش شهریار، شهردار کلانشهر تبریز در مراسم آغاز اجرای پروژه مسکونی یک هزار واحدی طالقانی تبریز، با تبریک هفته دولت گفت: اعتقاد دارم به حول و قوه الهی و با وجود اراده بزرگی که در شهرداری تبریز دیده می شود در مناطق مختلف تبریز بهترین ساختمانها مسکونی را ایجاد نماییم.

 دکتر صادق نجفی با  اشاره به اینکه مجموعه طالقانی دومین پروژه بزرگ مسکونی شهرداری تبریز بعد از پروژه هزار و صد واحدی بلوار استاد شهریار در سال جاری می باشد اظهار داشت: به دنبال این هستیم که علاوه بر این منطقه در منطقه آبادانی مسکن، شهرک امام, احمد آباد، یوسف آباد و سیلاب ملازینال نیز یک سری پروژه های مسکونی و ساختمان احداث نماییم تا وجود این پروژه ها باعث افزایش ارزش افزوده در این مناطق گردد.

شهردار تبریز اظهار داشت: با تصویب شورای اسلامی شهر تبریز در سال جاری حدود ۷۰۰ پروژه بزرگ در شهر آغاز خواهد شد که تا به امروز عملیات اجرایی بیش از ۵۲۰ پروژه بزرگ با مبلغ بیش از سه هزار میلیارد تومان آغاز شده است.

شهردار تبریز افزود: اگر در یک مقطع خاص این مقدار پول و اعتبار به شهر تزریق شود می تواند شهر را از حال در حال توسعه بودن به شهر توسعه تغییر دهد.

نجفی با اشاره به همراهی و همکاری مردم با شهرداری تبریز در راستای اجرای پروژه های عمرانی گفت: حقیقتا وقتی مردم از خادمان خود عملکرد می بینند همکاری و همدلی آنان با مجموعه چندین برابر می شود.

شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه در حال حاضر شهر تبریز روزانه در سه نوبت تنظیف می شود افزود: تمیزی تبریز در سالیان اخیر باعث شده است که خود شهروندان بیشتر از قبل در تمیز نگه داشتن آن سهیم باشند و کسی در تبریز آشغال زمین نریزد.

وی با اشاره به آغاز هفت نکوداشت تبریز از ۲۲ شهریور ماه جاری اظهار داشت: با برگزاری هفته نکوداشت تبریز به دنبال این هستیم که به جوانان بگوییم شما هویت و گذشته بزرگی دارید می خواهیم تاریخ ۴ هزار ساله تبریز را به آنان یادآوری کنیم، می خواهیم به آنها اعلام کنیم که شهر شما شهر اولین هاست.

وی با اشاره به تعبیرات مختلف و معنی دار رهبر معظم انقلاب نسبت به تبریز اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند مردم تبریز و آذربایجان موقعیت شناس هستند و در مقاطع حساس همواره تاثیرگذار و شاخص بوده اند.

شهردار تبریز اظهار داشت: در حال حاضر با اجرای ۵۲۰ پروژه بزرگ ، موجب اذیت مردم و شهروندان هستیم که من بارها عذرخواهی کرده ام اما وقتی شهروندان تبریز در ترافیک حاصل از اجرای یک پروژه عمرانی می مانند می داند که با احداث این پروژه اتفاق عظیمی در شهر خواهد افتاد و به همین دلیل این اذیت ها را با عشقی که به شهر دارند تحمل می کنند.

شهردار تبریز در پایان سخنانش با اعلام خبر افتتاح سالن عظیم ترمینال تبریز تا بهمن ماه اظهار داشت: انشالله با افتتاح این سالن عظیم که در سطح کشور نظیر نخواهد داشت شاهد وجود پایانه بزرگ، مدرن و زیبایی در تبریز خواهیم بود.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.