خانه های درختی که شیفته آن ها خواهید شد.

همه ما زمانی که بچه بودیم در آرزوی داشتن خانه درختی در نزدیکی خانه مان بودیم. برای برخی از افراد این مسئله فقط یک آرزو باقی مانده است، اما بسیاری از مردم، آن را به خاطر سپرده اند. و برای تعداد انگشت شماری از مردم، این آرزو برآورده شده است.

در این مجموعه ۱۲ خانه درختی را خواهید دید، که برای افرادی که هنوز آرزوی دوران کودکی خود را به یاد دارند ساخته شده است، و تصمیم گرفتند بدون توجه به سنشان به آرزوی خود برسند.

با استفاده از این مجموعه، ما امیدواریم که کودک درون شما بیدار شود و مجددا به زمانی برگردید که در آرزوی داشتن خانه های درختی بودید، و شاید درخشش یک آرزو در ذهن شما انگیزه ای شود که یک درخت مناسب برای ساختن یک خانه درختی برای شما باشد.

خانه درختی UFO (سوئد)

ir2606-1

خانه درختی سه طبقه (بریتیش کلمبیا، کانادا)

ir2606-2

خانه درختی آینه (سوئد)

ir2606-3

خانه درختی آشیانه پرنده (سوئد)

ir2606-4

خانه درختی HemLoft (ویسلر کانادا)

ir2606-5

خانه درختی در Muskoka (اونتاریو، کانادا)

ir2606-6

رستوران درختی زرد

ir2606-7

خانه درختی در سیاتل (ایالات متحده آمریکا)

ir2606-8

خانه درختی Free Spirit Sphere (کانادا)

 ir2606-9

خانه درختی ساخته شده توسط تاکاشی کوبایاشی (ژاپن)

 ir2606-10

 خانه درختی ۰۲ (ایالات متحده آمریکا)  

 ir2606-11

قهوه خانه درختی (ژاپن)

ir2606-12

 منبع : gadgetnews.ir

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

1 دیدگاه

  1. چقدر قشنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.